Proszę podać poprawne imię i nazwisko.
Proszę podać poprawny adres e-mail.

Naklejki podłogowe vs wypadki drogowe

Czy zdarzyło Ci się wejść w latarnie albo wpaść w kogoś kto idzie z naprzeciwka dlatego, że byłeś zapatrzony w ekran smartfona? Podejrzewam, że nie.
Okazuje się, że zdarza się to coraz częściej. Badania mówią, że nawet 60% idących chodnikiem dorosłych patrzy w dół, w swój telefon – tylko od czasu do czasu zerkając na to co przed nimi.

Po rozum? Do głowy.

Augsburg to miasto położone około 80 kilometrów od Monachium. Trzy lata temu wydarzył się tam tragiczny wypadek. Nastolatka wpadła pod nadjeżdżający tramwaj dlatego, że jej uwaga była skupiona na smartfonie. Po tej tragedii władze miasta zdecydowały, że zainwestują w sygnalizację przejść dla pieszych wmontowaną w chodniki bo tam najczęściej skierowany jest wzrok przechodniów. 

Wybaczcie tak drastyczną historię, ale przytoczyłem ją celowo. Tylko wyraziste przykłady są zapamiętywalne. Albo takie które dotyczą nas samych. Chcemy tego lub nie, każdy z nas zainteresowanie sobą podświadomie stawia na pierwszym miejscu.

A propos nas samych wiecie jak w soboty panowie robią zakupy w markecie? Każdy z nich zerka co chwilę w listę produktów wysłaną przez żonę. Czy to podpowiada Wam gdzie możecie umieścić kolorową naklejkę podłogową informującą odbiorcę o waszej nowej kuszącej ofercie?

Patrz pod nogi.

Smartfony – centrum sterowania naszymi prywatnymi światami – zajmują nam już kilka godzin dziennie – patrzymy na nie podczas niemalże wszystkich czynności. Idziesz, jesz, biegniesz na bieżni, prawie zawsze co chwila odrywasz wzrok, by spojrzeć w ekran komórki.

To życie napisało scenariusz, w którym podłoga urasta do roli jednego z najskuteczniejszych nośników reklamy usługi czy produktu.

Dlaczego?

  • teraz, jak nigdy wcześniej tak często nasz wzrok jest skierowany pod nogi;
  • nie ma żadnych ograniczeń pod względem miejsca aplikacji bo naklejki podłogowe mogą być aplikowane na każde twarde podłoże;
  • wysoki współczynnik skuteczności do ceny za metr kwadratowy reklamy;
  • wyprzedzenie konkurencji - w Polsce wciąż niewiele firm decyduje się na umieszczenie swojego przekazu na podłogach, a jeśli pochylisz się i przygotujesz kreację przykuwającą uwagę klienta w niebanalny sposób, to gwarantuję, że klient zapamięta Cię i doceni udaną kampanię.

Na koniec przypomnę to, co najważniejsze i napisałem w pierwszym akapicie tego wpisu: Badania mówią, że nawet 60% idących chodnikiem dorosłych patrzy w dół, w swój telefon – tylko od czasu do czasu zerkając na to, co przed nimi. W miejsce słowa "chodnik" możecie wpisać na przykład "alejka w galerii handlowej".

Dodam też, iż ilość zamówień i klientów zamawiających naklejki podłogowe rośnie z roku na rok, nie tylko w naszej drukarni. Jest to trend, który równie łatwo zaobserwować podczas każdej wizyty w przestrzeniach handlowych.

Nie zawsze musi to być naklejka reklamująca usługi czy też produkt. Jak widzicie na załączonym przykładzie naklejka na płytki podłogowe czy chodnik jest popularna jako nośnik reklamy w kampaniach społecznych. Napewno też ostatnio widzieliście w przeróżnych przestrzeniach kolorowe naklejki podłogowe informujące o konieczności zachowania odstępu. 

Czy to zmienia Wasz pogląd na te dane?


 

Przykłady "podłogówek"

Zapytaj o produkt

obsługa klienta

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00

Dziś pracujemy jeszcze przez

napisz

Proszę podać poprawne imię i nazwisko.
Proszę podać poprawny adres e-mail.
Proszę podać poprawny numer telefonu.
Wiadomość nie może być pusta
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.