Do nazwy naszego bloga i naszej drukarni pasuje jeszcze jedno słowo nowoczesna. Ale wtedy nasz blog nazywał by się "Nowoczesna drukarnia i marketing". Całkiem podobnie do pewnego podcastu, który bardzo szanujemy prawda? W każdym razie ten blog to miejsce gdzie piszemy o rzeczach nas interesujących. Czasem to techniczne nowinki i niuanse druku, innym razem materiały inspirujące i bawiące. Tworzymy go dla Waszej i własnej przyjemności. Lubimy się dzielić.
Autorem bloga jest ten gość ze zdjęcia po prawej. Chodzi po firmie i zadaje trudne pytania. Często uczestniczy w spotkaniach prawie wszystkich zespołów - przede wszystkim po to by wyciągać dla Was smaczki i esencje naszego know how. Później przelewa to na "papier" i wrzuca tutaj.
Enjoy :)
Najlepsze reklamy wielkoformatowe
Dobry pomysł jest na wagę złota! Pozwala na wiralne rozprzestrzenianie się kreacji reklamowej i przekłada się na rozpoznawalność, sławę i wieczną chwałę w marketingowym światku.
Zapraszam po dawkę inspiracji najwyższych lotów.
Jako drukarnia wielkoformatowa istniejąca od 15 lat mamy na koncie wydruki setek kampanii. Wybraliśmy te najlepsze i zastanowiliśmy się dlaczego niektóre z nich przyniosły naszym klientom większy sukces. Poniżej przeczytacie zestaw wniosków z naszych przemyśleń. Ku pamięci! Czytajcie i róbcie piękne kreacje!
Dlaczego? Wszystkie powody znajdziesz w artykule. Przeczytasz również dlaczego my wolimy współpracować z firmami, które brand bookiem dysponują i dlaczego to oszczędność dla obydwu stron.
Czy zdarzyło Ci się wejść w latarnie albo wpaść w kogoś kto idzie z naprzeciwka dlatego, że byłeś zapatrzony w ekran smartfona? Podejrzewam, że nie.
Okazuje się, że zdarza się to coraz częściej. Badania mówią, że nawet 60% idących chodnikiem dorosłych patrzy w dół, w swój telefon – tylko od czasu do czasu zerkając na to co przed nimi.
To tekst o tym dlaczego naklejki podłogowe to bardzo skuteczny nośnik przekazu (nie tylko reklamowego).
Dlaczego o nim wspominam? Bo to bardzo mądry człowiek, którego idee i zasady wdrożone ponad 50 lat temu są wciąż aktualne i stosowane w marketingu. Nawet nie zdajemy sobie jak często. Po więcej zapraszam do tekstu.
Wayfinding to w skrócie wytyczanie oraz logiczne oznaczanie ciągów komunikacyjnych. Jest bardzo istotną częścią procesu brandingu biura. Jak uniknąć błędów tworząc system wayfindingowy? Do przeczytania w 3 minuty.
Zieleń i przyroda w biurze to widok zawsze pożądany – działa dobrze nie tylko na poziomie wizualnym, ale udowodniono również, że odpowiednia ilość kwiatów podnosi satysfakcje z przebywania w miejscu, w którym pracujemy. Czyli warto!
Wayfinding to system oznakowania, który powinien być niezauważalny, a jeśli jest zrobiony źle – bardzo szybko można to dostrzec Tak jak z systemem znaków drogowych na polskich drogach.
Badania udowodniają, że dzięki kontaktowi z przyrodą człowiek jest jakiś taki szczęśliwszy :) Według teorii naukowca Edwarda Wilsona z Harvardu każdy człowiek nosi w sobie "potrzebę poczucia wspólnoty z innymi organizmami żywymi". Wiecie, że i my w marketingu czerpiemy z tej teorii?
Chcesz dowodów na to że drukowane materiały POS mogą realnie pomóc zrealizować cele sprzedażowe Twojej firmy? Chcesz dowiedzieć się jak skutecznie wykorzystać POS-y w Twoim marketingu? Zapraszam do lektury.
Najogólniej branding biura to sztuka stworzenia takich przestrzeni biurowych, które odzwierciedlają wszystkie aspekty Twojej firmy. Po konkrety zapraszam do publikacji. Kliknij poniżej by przeczytać całość.