Projekt Internacjonalizacji
dotMedia » branding biur

BRANDING biur

Wyraź wnętrze swojej firmy!

Znudziły Ci się białe ściany? Masz dość przezroczystych, przeszklonych powierzchni? Pragniesz odmienić wnętrza swojej firmy i zaaranżować przestrzeń w sposób atrakcyjny, wyróżniający się i spójny z charakterem komunikacji oraz systemem identyfikacji wizualnej Twojej marki? Nowoczesne wnętrza wsparte spersonalizowanymi projektami, to doskonała metoda na kreatywne wykorzystanie powierzchni w biurze.

Nasze doświadczenie i pasja sprawia, że jesteśmy zespołem, który z pełną odwagą może powiedzieć, że zatroszczymy się o Twoje zlecenie. Jesteśmy w 100% przekonani, że cenisz sobie takich partnerów. Zaufały nam największe marki odmieniając wystrój w swoich budynkach i podnosząc bezpieczeństwo pracowników przebywających wśród szklanych ścianek działowych. Zobacz nasze realizacje!

Dla miejsc często odwiedzanych przez klientów

dla miejsc często odwiedzanych przez Klientów

Dla zwiększenia efektywności pracowników

dla zwiększenia efektywności pracowników

Dla zaaranżowania pomieszczeń wspólnych

dla zaaranżowania pomieszczeń wspólnych

Proces brandingu biur

proces branding biur

TP Vision

Najnowszy branding zrobiliśmy dla firmy TP Vision– czyli producenta i dystrybutora telewizorów Philips.
Od czasu pierwszego kontaktu do końca realizacji minęło jedynie dwa tygodnie! 

Tydzień 1: Poznanie potrzeb i koncepcji brandingu. Pomiary, zdjęcia i szkice rozwiązań wykonane w biurze klienta. Drobne poprawki – współpraca działów dotMedia i TP Vision.

Tydzień 2: Wydruki próbne i finalny dobór materiałów do wykonania tapet i grafik montowanych w korytarzu biura, a także przestrzennych liter, tabliczek i elementów nawigacyjnych. Produkcja wszystkich elementów brandingu. Montaż wykonany jednego dnia – w sobotę tak by nie zaburzać pracy zespołowi TP Vision.

UNILEVER Polska

Szeroki portfel produktów firmy Unilever daje ogrom możliwości tworzenia ciekawych i inspirujących wnętrz. Każda z marek wchodzących w skład Unilever przedstawiona została w charakterystyczny dla siebie sposób jednak wszystkie grafiki są ze sobą spójne. Realizacja na 4 piętrach biurowca składała się z dostosowania pięknych grafik, ich produkcji oraz montażu. Taka realizacja to dla nas sama przyjemność.

VOLVO Polska

Jesteśmy pewni, że wnętrza biurowca Volvo Polska zapadają w pamięć każdemu odwiedzającemu. Tabliczki przy drzwiach, oklejone szafy, “tablice” suchościeralne wkomponowane w grafikę i ścianki działowe – wszystko spójne ze światem motoryzacji, wartościami marki i jej systemem identyfikacji wizualnej. Realizacja z wykorzystaniem różnych materiałów dobranych do podłoża tak, by uzyskać jak najlepszy efekt i jak największą wytrzymałość.

Potrzebujesz pomocy?  Wypełnij poniższy formularz.