Cofnij
branding biur
3 marca, 2018

Branding biura Lionbridge

Dzień dobry, pod koniec marca wprowadzamy się do nowego biura i szukamy wykonawcy elementów brrandingowych. Mamy projekty od architekta orz dysponujemy obszernym manualem. Liczę na Państwa doświadczenie. Prośba o kontakt.

 

W tym projekcie wyzwaniem były niestandardowe elementy brandingowe. Oczekiwania klienta dotyczące oznakowania sal konferencyjnych oraz salek spotkaniowych przekraczały standardowe możliwości dostępne na rynku. Założeniem były grafiki, które jednocześnie będą szronione, kolorowe oraz posiadające przejścia tonalne i wybiórcze jednocześnie (całkowicie transparentne). Oczywistym jest, że grafika musi być trwała i odporna na codzienne użytkowanie. Są to oczekiwania zazwyczaj wzajemnie wykluczające się. Należało więc poszukać kreatywnego rozwiązania.

Zaproponowaliśmy połączenie technologii i wysokiej jakości materiałów 3M. W efekcie wydrukowaliśmy szron – dokładnie o takim stopniu transparentności, jaką oczekiwał klient oraz w precyzyjnie „wstrzeliliśmy” się w wymaganą kolorystykę. Efekt końcowy przekroczył oczekiwania i był na prawdę WOW!

Oprócz dekorowania dal konferencyjnych wykonaliśmy liczne grafiki ścienne, logotypy oraz mapę świata z punktami 3D. 

Klient był (i nadal jest) zachwycony. Obecnie pracujemy nad kolejnym wspólnym projektem.

Rezultat

Największe wrażenie zrobiły szronienia sal konferencyjnych. Wyglądają pięknie! Elementy brandingu biura wykonane przez dotMedia znacząco wpłynęły na całość projektu. Ostatecznie Projekt został nagrodzony przez CBRE i uzyskał tytuł Office Superstar.

  • Klient

    Lionbridge

  • rok

    2018

  • miejsce

    Warszawa, Astrum