Oto moje polecenia z ostatniego miesiąca:
1. Przewodnik Brandingowy - IBRA.
To prawdopodobnie najbardziej wartościowa publikacja w dotycząca brandingu - kompleksowo dotyka wielu aspektów projektowania marek. Jeśli jesteś mareketerem w przedsiębiorstwie lub instytucji, brand managerem, czy właścicielem marki, lub projektantem. Dla każdego z Was ta publikacja będzie miała ogromną wartość. Jeśli jeszcze nie masz go albo nie słyszałeś jeszcze o Przewodniku Brandingowym to biegiem, do pobrania za darmo.
LINK
2. Z potencjałem, ale bez przewrotów w świecie HR-u.
Chcemy czy nie temat nowej postcovid-owej rzeczywistości w pracy dotyczy każdego z nas. W tym artykule Milena Krasuska — Chief Operations Officer w Grupie Assay rozprawia się z trzema mitami na temat pracy zdalnej i omawia nowy employer branding.
3. Employer branding.
W tej sekcji mam dla Was trzy linki dotyczące różnych aspektów employer brandingu - tematu, który zgłębiamy po to żeby wiedzieć jak zrobić dla Was skuteczny w każdym detalu branding biura.
To raport Employer Branding w Polsce i najważniejsze trendy, które wyniknęły z badania.
LINK - raport
LINK - omówienie i trendy
A na koniec - posłużę się cytatem: Anna Macnar, założycielka i szefowa HRM Institute wydała podręcznik employer braningu. Do tak usystematyzowanej wiedzy w jednym podręczniku jeszcze polscy EBowcy nie mieli dostępu. W ocenie redakcji BRIEF ta książka to lektura obowiązkowa, nie tylko dla HRowców, EBowców czy marketingowców. Podsuńcie tę lekturę Zarządom i liderom. Koniecznie.
4. Zbiór materiałów i narzędzi dla osób przygotowujących projekty do druku.
W życiu liczy się spryt! Dlatego warto zaglądać do takich prasówek jak nasza chociażby po to żeby nie ominąć zestawienia narzędzi które mogą bardzo ułatwić pracę każdemu kto przygotowuje projekty do druku. Wiele z narzędzi znałem, ale kilka nowych polubiłem wyjątkowo - koniecznie przejrzyjcie.
5. Logo za kilkaset złotych vs logo za kilka tysięcy. W czym właściwie tkwi różnica?
Ten artykuł może wywołać bardzo ciekawą dyskusję akademicką nie tylko w Waszym zespole. Wnioski z niego płynące mogą być wyjątkowo przydatne i powinny zostać z Wami na lata. Dla pozycji każdego z Was wnioski będą oczywiście inne. Ja już swoje wyciągnąłem.
6. Trendy wizualne 2021 Symbole optymizmu, ukojenie w naturze, autentyczność.
To samo źródło i tekst, na który wcześniej nie trafiłem - Trendy wizualne na ten rok? Między innymi biofilia i projektowanie nawiązujące do natury. Kiedy o tym mówiłem? Skorzystacie projektując swoje kampanie na ten rok.
7. Trendy marketingowe na 2021 rok są kontrowersyjnym tematem – w końcu 2020 udowodnił już nam, że należy spodziewać się… niespodziewanego.
Kolejne zestawienie - pewnie nie zaprzątałbym nim Waszych głów, ale możecie w nim wyczytać, że w obecnym roku /ale i w kolejnych latach o czym poniżej/ zapowiada się rosnącą rolę marketingu offline - jego synergię z onlinem.
8. Post-pandemic playbook: The return to physical marketing.
“Digital is so fast that we were missing the ability to talk about our brand, what we care about and what we stand for.” Czyli jaki z tego wniosek? Po latach przyspieszanie i stymulowania odbiorców reklamą internetową przychodzi czas na zwolnienie i reklamę, która opowiada zamiast krzyczeć. Reklamę fizyczną - drukowaną, nad którą można się „pochylić”.
10. Inspiracja i wiedza.
Na koniec ponadczasowa polecajka, za którą podziękujecie mi później. Oczywiście jeśli jeszcze nie znacie - oto THE FUTUR. Jedno z moich ulubionych i najbardziej inspirujących miejsc w internecie. Jeśli mam ochotę na solidną dawkę wiedzy marketingowej to wchodzę właśnie tam. Miejsce to będzie również wartościowe dla handlowców czy projektantów.
LINK
Na koniec zaproszę Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękujac tym samym za Twój zapis. Jak to zrobić? Poniżej znajdziesz przycisk.
A jeśli wystarczy Ci nasz blog to zafollowuj nas w social mediach - tam szybko informujemy o nowych treściach na blogu.
FB lub LinkedIn
Dziękuję za Twoją uwagę.