Zapraszam Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękując tym samym za Twój zapis.
Proszę podać poprawne imię i nazwisko.
Proszę podać poprawny adres e-mail.

dzień dobry, poproszę naklejkę trójwymiarową

A konkretniej?

Gdy pada hasło „naklejka trójwymiarowa” to u każdego z nas rysuje się w wyobraźni zupełnie inny obraz. Jedni widzą coś co przypomina rozprzestrzeniające się viralowo w social mediach imponujące efektem malowidła chodnikowe wykonywane przez mistrzów tej sztuki. Inni mają przed oczami na przykład naklejki imitujące trawę czy chociażby kosmos. Kolejna osoba już czuje pod palcami fakturę i wypukłości.  

Co do zasady każda z tych osób ma prawidłowe wyobrażenia.  Wszystkie produkty stworzone na podstawie takiego pomysłu można nazwać naklejką trójwymiarową jednak stawiam wypłatę, że klient końcowy nie będzie pod wrażeniem żadnej z nich? Skąd takie pesymistyczne patrzenie na ten skomplikowany temat? Z naszego doświadczenia :) 

Zapraszam dalej po szczegóły.

Postaramy się rozłożyć na czynniki pierwsze - nie naklejki wypukłe (żelowe, epoksykdowe, żywicznye itd) tylko płaskie wydruki na folii, które wykorzystują efekt perspektywy i oszukując nasze oko dają złudzenie trójwymiarowości.

Czy naklejki 3d to Yeti marketingu drukowanego? Wszyscy o nich mówią, ale nikt nie widział takiej która robi WOW?

Co odpowiadamy?

Proszę Pani/Proszę Pana:

- jeśli chce Pani/Pan zamówić naklejki trójwymiarowe to proszę pamiętać, że efekt trójwymiarowości polega na oszukaniu oka – zazwyczaj widzialny jest z jednego punktu i też nie ma gwarancji, że każda osoba, która spojrzy na naklejkę zobaczy i doceni to nad czym tak długo pracował dział kreatywny, grafik i drukarnia;

- warto zdawać sobie sprawę, że efekt wywołany perspektywą jest znacznie lepiej na ekranie smartfona i to zazwyczaj zdjęcia naklejek 3D są podstawą kampanii online'owych; dlatego też, jeśli już naklejki 3D wchodzą do produkcji to są to zazwyczaj krótkie serie;

- by uzyskać dobry albo bardzo dobry efekt konieczne jest wykonanie czasem wielokrotnych korekt projektu graficznego i następujących po nich wydruków próbnych;

- bardzo rzadko wydruki próbne oglądane są przez zamawiającego na żywo – co wydłuża czas realizacji i prowadzi do błędów poznawczych;

- naklejki 3D zamawiane są przez osoby, które nie rozumieją tego produktu – mają wizję i wyobrażenia, które są nierealne do zrealizowania;

- zdarzało się, że agencja pośrednicząca między klientem, a nami – drukarnią była zadowolona z osiągniętego efektu, ale po prezentacji naklejki z efektem perspektywy trójwymiarowej klientowi okazywało się, że nie spełniała ona oczekiwań zamawiającego. Nie oznacza to, że agencja i drukarnia wykonały złą pracę. Zwyczajnie efekt osiągany za pomocą takiej naklejki nie zawsze jest tak spektakularny jak by tego klient chciał. Dlatego zawsze na samym początku warto zadbać o to czy wszystkie elementy układanki kampanii wiedzą w jaka grę grają;

Dobry przykład?

Jedna z niewielu udanych realizacji jakie znajdziecie zarówno w realu jak i online.  Czy wygląda efektownie? Ja widziałem tę naklejkę na żywo i gdyby pochodziła z realizacji naszej drukarni to byłbym z niej zadowolony. Czy klient, który je zamawiał był zadowolony? Nie mam pewności.

Piwo?

Nie wiedzieć czemu, w naszym portfolio najbardziej udane realizacje naklejek trójwymiarowych to również efekt prac dla marek alkoholowych. To branża FMCG najczęściej sięga po tego rodzaju naklejki. Czasem nawet z sukcesem :)

Podsumowując:

Naklejka z efektem perspektywy to nie jest produkt dla wszystkich. Zazwyczaj projektowany jest na indywidualne zamówienie i wymagający współpracy na linii klient (i jego dział marketingu) - nasz dział graficzny. Zawsze drukowana w technologii lateksowej (to druk oparty o 6 kolorów dzięki czemu każda nawet bardzo wymagająca grafika będzie miała świetnie odwzorowane kolory). Jednak trójwymiarowa naklejka podłogowa zaprojektowana i wyklejona poprawnie daje najlepsze efekty i uznanie w oczach odbiorcy.

Jeśli posiadanie naklejki podłogowej 3D w marketingowym portfolio jest, nomen omen, ciekawą perspektywą dla Twojej firmy to powinniśmy o tym porozmawiać. Wypełnij formularz kontaktowy.





 

dziękuję, że czytasz

Czy podobał Ci się ten wpis?

Mam w zanadrzu kilka marketingowych wątków i bardziej analitycznych przemyśleń, którymi chętnie się z Tobą podzielę. Jeśli jesteś tu pierwszy raz - zajrzyj i przeczytaj również inne treści: BLOG

Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o naszych nowych treściach zasubskrybuj nasz newsletter. Używamy go wyłacznie do merytorycznej komunikacji. Przycisk do zapisu znajdziesz poniżej.

Jeśli chcesz porozmawiać o tym jak nasz zespół ekspertów może wspomóc marketing Twojej firmy - wypełnij formularz kontaktowy - konsultacja jest darmowa. Przycisk do formularza znajdziesz poniżej.




 
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.