Oto wybrane przez nas najlepsze kreacje i brandingu wykorzystujące druk wielkoformatowy
Halo, polskie agencje kreatywne! Zrobimy coś podobnego razem? Na zdjęciu kreacja z billboardowej kampanii społecznej z Bangkoku. Zdecydowanie jedna z najlepszych kampanii dotyczących bezpieczeństwa na drodze jakie widziałem.
Myślicie, że podobna kampania sprawdziłaby się w Polsce?
Często klienci zgłaszają się do nas z prośbą o wydruk tego samego produktu co w zeszłym roku, co dwa lata temu. Ba, są nawet tacy, których komunikacja marketingowa w obrębie drukowanych materiałów od lat pozostaje niezmienna. Czy w obecnym dynamicznym świecie to dobra strategia? Odpowiedzcie sobie sami.
Zanim więc zamówisz naklejki czy drukowane materiały POS dla Twojego biznesu zadaj sobie zasadnicze pytanie.
Dlaczego potrzebujesz naklejek reklamowych?
Brak strategii to największy błąd i grzech jaki możecie w tym przypadku popełnić. Naklejki reklamowe mają służyć konkretnemu określonemu celowi. Najlepiej gdy jest on tak określony, że pozwoli Ci łatwo zmierzyć poziom zwrotu z takiej inwestycji. Przemyśl zatem jaką rolę spośród wszystkich działań marketingowych mają odegrać naklejki reklamowe. Gdy odpowiesz sobie na to pytanie to mam kolejne:
Jak chcesz ich użyć?
To oczywiście wypadkowa poprzedniego punktu więc już powinieneś wiedzieć - gdzie mają być umieszczone, w jaki sposób eksponowane, co mają komunikować i czego oczekujesz od klienta gdy odbierze Twój komunikat. Te wszystkie elementy powinny też podpowiedzieć Ci jak zaprojektować naklejkę reklamową. Dobry projekt czyni cuda, więc nie żałuj czasu pracy Twojego zespołu. Prawdopodobnie im więcej czasu poświęcisz na ten etap tym efekt będzie lepszy.
Jeśli potrzebujesz pomocy w odpowiedzi na powyższe pytania lub jeśli potrzebujesz podpowiedzi jak wykorzystać naklejki w Twojej strategii - napisz do mnie. Nasze materiały odgrywały swoją rolę w wielu strategiach marketingowych w wielu branżach, dlatego jest wielce prawdopodobne, że nasze rady będą dla Ciebie cenne.
Nam zależy na tym by drukowane przez nas naklejki czy POS-y spełniały swoją rolę i przynosiły Ci zwrot z tej inwestycji.
Tymoteusz Kubik