Zapraszamm Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękując tym samym za Twój zapis.
Proszę podać poprawne imię i nazwisko.
Proszę podać poprawny adres e-mail.

Zabaw się kreacją!

Oto wybrane przez nas najlepsze kreacje i brandingu wykorzystujące druk wielkoformatowy

Dobry pomysł w reklamie jest na wagę złota! Pozwala na wiralne rozprzestrzenianie się kreacji reklamowej i przekłada się na rozpoznawalność, sławę i wieczną chwałę w marketingowym światku. 

Oglądając poniższe kreacje reklamowe możecie dojść do jednego wniosku. Jeśli Twoja kreacja będzie zachęcała odbiorcę do zrobienia zdjęcia to znaczy, że Twój dział kreatywny zrobił dobrą robotę.

Zapraszam do oglądania.

* Ten wpis będzie sukcesywnie aktualizowany, także zaglądaj tu regularnie po dawkę inspiracji.

Total look!

Total look to termin modowy, który w tym przypadku jest bardzo na miejscu. 

Połączenie grafik ściennych i podłogowych w celu uzyskania bardzo dużej powierzchni zadrukowanej jednym wzorem to pomysł na zrobienie dużego wrażenia. Oczywiście sprawdzi się tylko w wybranych miejscach czy branżach. Jednak pewne jest jedno - obok takiego miejsca trudno przejść obojętnie. 

Nasza technologia pozwala drukować grafiki ścienne o wysokości 3 m i nieograniczonej długości. Dzięki temu można uniknąć nieestetycznych łączeń.

Podoba Wam się taki branding przestrzeni handlowej? 

McDonald's umie w BTL

To nie jedyna reklama billboardowa wykorzystująca doskonale miejsce ekspozycji. W zależności od godziny - cień zegara słonecznego wyznacza czas na odpowiedni produkt. Genialne!

Oczywiście nie sposób zaprojektować podobnego efektu w wielu miejscach, ale wystarczy jeden taki billboard by został zapamiętanym na wiele miesięcy.

To również dowód, że dobrze zaplanowane i zaprojektowane kampanie BTL były, są i pozostaną ponadczasowe.

Brazylijski rollercoaster

Kolejny pomysł warty przysłowiowe milion dolarów? Brazylijskie centrum rozrywki Hopi Hari reklamuje się właśnie w ten sposób. Wykorzystuje ruch schodów ruchomych by uzyskać efekt jazdy rollercoasterem. Pewnie mógłbym stać przed taką reklamą kilka minut robiąc zdjęcia i filmy swoim smartfonem. Folia podłogowa robi robotę.

Efekt? Zachwycamy się kreacją na drugim końcu świata.

A jeśli już mówimy o wykorzystaniu ruchomych elementów w przestrzeni handlowej - zerknijcie niżej...

Efektowne windy

Na każdym piętrze tego centrum handlowego - barwna farba wylewa się z wnętrza wind i rozpryskuje się w inny wzór i kolory.

Efektowne?

Nie dość, że efektowne to również bardzo skuteczne. W tym przypadku to reklama stricte wizerunkowa, ale pamiętajcie, że oprócz reklam z jasnym i konkretnym CTA,  warto regularnie dbać o wzrost zapamiętywalności marki. 

Zbudowanie wizerunku lidera swojej branży pozwala na generowanie konwersji organicznych. Czy jest coś cenniejszego niż organiczna sprzedaż?

/ai · kee · uh/

Ci goście to mają dopiero kreatywne działy marketingu. Bez względu na region świata każdy krajowy oddział szwedzkiego producenta mebli - w dużej mierze produkowanych w Polsce - ma na swoim koncie prawdziwe perełki. 
Ich sposób na zaskakujące pomysłowością kreacje reklamowe to bycie wrażliwym na na język - korzystanie z niuansów różniących języki czy też formę słów. 

Jednak załączona kreacja pokazuje inny poziom kreatywności. Schody imitują szuflady wysuwane z komody, a w nich perfekcyjny porządek. Wszystko kupisz i zorganizujesz dzięki produktom IKEA. 

Wielki format, wielkie wrażenie!

Dzięki wyklejeniu wielkiej szklanej fasady foliami one way vision budynek otrzymał zupełnie nowy wygląd! 

Totalna koncepcja i totalny efekt warty uwiecznienia na zdjęciu!

Lądowanie z telemarkiem?

W kraju, w którym każdy zna się na piłce nożnej i skokach narciarskich ta kreacja powinna zostać doceniona wyjątkowo.

To przykład doskonałego dopasowania kreacji reklamowej do miejsca aplikacji. Przemyślane w najmniejszym detalu.
 

Prawdopodobnie

...to jeden z najlepszych billboardów jakie kiedykolwiek zobaczyliście.

Ot takie mrugnięcie okiem do klienta w nawiązaniu do sloganu marki Carlsberg - producenta "prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie".

Poczucie humoru na wysokim poziomie w kampanii reklamowej sprawdzi się zawsze. ZAWSZE. Jeśli nie jesteście pewni żartu, zrezygnujcie. Nie ma nic gorszego niż niezrozumiały żart. W reklamie tymbardziej.

Mój FAWORYT

Ta reklama absolutnie wygrywa mój osobisty ranking na najlepszą naklejkę podłogową. Zaprojektowanie jej wymagało ogromnej wyobraźni. To genialna kampania marki Frontline produkującej środki dla zwierząt przeciwko kleszczom i innym takim nieprzyjemnym organizmom. Wielka naklejka podłogowa z drapiącym się psiakiem umieszczona została na parterze wielopiętrowego centrum handlowego. Sami już widzicie jaki efekt uzyskano, gdy patrzy się na tą wielką naklejkę podłogową z wysokości. 

Wyobraźcie sobie jak wiele osób zrobiło takie zdjęcie jak widzicie obok i opublikowało je w swoich kanałach w social mediach. Pomyślcie jak wiele razy znajomi przekazywali sobie informacje o tej genialnej naklejce. To prawdziwy efekt wiralny reklamy. Działa nie tylko w miejscu, w którym mamy z nią kontakt, ale i na długo po tym. Zostaje w pamięci aż do momentu gdy do podjęcia będzie decyzja czy kupić środek marki Frontline czy też innej marki. 

Po francusku mówi sie chapeau bas.
 

Nienudne szronienia

Zazwyczaj przeszklenia w przestrzeniach biurowych ozdabiane są szronioną folią w niezbyt wymyślny sposób.

Tutaj widzicie doskonały pomysł, na to by wykorzystać szkło, światło, przezroczystości, mleczną folię tak by bawiąc uczyć i przyciągać spojrzenia. 

To rozwiązanie idealne nie tylko dla klubów sportowych lub siłowni. Ten tok myślenia może sprawdzić się w muzeach, galeriach, szkołach - placówkach szkoleniowych. Wszędzie tam gdzie wyklejenie, ozdobienie przeszkleń może pełnić nie tylko rolę ozdobną, ale i edukacyjną - jako element komunikujący przekaz.

Bombay Sapphire - nasz klient!

Na koniec przykład billboardu zaprojektowanego przez klienta dla którego i nam dane było produkować drukowane materiały POS.

Niestety nie był on wydrukowany i montowany przez nasz zespół jednak to dowód na to, że "great minds think alike", prawda?




Jeśli podobało Ci się to zestawienie - zapisz się na kolejne. 

Dokąd Pan chce lecieć?

To przykład pracy bardzo prostej, a jakże kreatywnej. Pola zakreślone na dużej fladze Norwegii odpowiadają flagom państwo do których linie lotnicze Norwegian Airlines oferują loty.  Aż by się chciało polecieć!

Sen jest od Ciebie silniejszy.

Halo, polskie agencje kreatywne!  Zrobimy coś podobnego razem?  Na zdjęciu kreacja z billboardowej kampanii społecznej z Bangkoku. Zdecydowanie jedna z najlepszych kampanii dotyczących bezpieczeństwa na drodze jakie widziałem. 

Myślicie, że podobna kampania sprawdziłaby się w Polsce? 

Piszesz prowadząc?

Kampanie społeczne to sól reklamowej ziemi. Usnała perłami takimi jak ta. Jednak czy zawsze są skuteczne? Każdy powinien rozsądzić w swoim sumieniu.

Ja widząc całą serię reklam jestem na napewno znacznie bardziej uważnym kierowcą. A Ty?

Reklama gra na emocjach.

A czy jest silniejsze uczucie niż głód? Podaj ketchup, podaj Heinz. 

Zatrudnimy głodnego copywritera.

Pamiętajcie, zawody w których wymagana i pożądana jest kreatywność pracują inaczej. Mają bałagan na biurku i zwichrzoną fryzurę. Przemawiają do nich inne ogłoszenia rekrutacyjne.

Jeśli już przy tym temacie jesteśmy to...  my z kolei mamy otwartych 5 rekrutacji. Wszystkie znajdziecie TU.

Zanim zamówisz, przeczytaj:

Często klienci zgłaszają się do nas z prośbą o wydruk tego samego produktu co w zeszłym roku, co dwa lata temu. Ba, są nawet tacy, których komunikacja marketingowa w obrębie drukowanych materiałów od lat pozostaje niezmienna. Czy w obecnym dynamicznym świecie to dobra strategia? Odpowiedzcie sobie sami.

 

Zanim więc zamówisz naklejki czy drukowane materiały POS dla Twojego biznesu zadaj sobie zasadnicze pytanie.

 

Dlaczego potrzebujesz naklejek reklamowych?

 

Brak strategii to największy błąd i grzech jaki możecie w tym przypadku popełnić. Naklejki reklamowe mają służyć konkretnemu określonemu celowi. Najlepiej gdy jest on tak określony, że pozwoli Ci łatwo zmierzyć poziom zwrotu z takiej inwestycji. Przemyśl zatem jaką rolę spośród wszystkich działań marketingowych mają odegrać naklejki reklamowe. Gdy odpowiesz sobie na to pytanie to mam kolejne:

 

Jak chcesz ich użyć?

 

To oczywiście wypadkowa poprzedniego punktu więc już powinieneś wiedzieć - gdzie mają być umieszczone, w jaki sposób eksponowane, co mają komunikować i czego oczekujesz od klienta gdy odbierze Twój komunikat. Te wszystkie elementy powinny też podpowiedzieć Ci jak zaprojektować naklejkę reklamową. Dobry projekt czyni cuda, więc nie żałuj czasu pracy Twojego zespołu. Prawdopodobnie im więcej czasu poświęcisz na ten etap tym efekt będzie lepszy.

 

 

Jeśli potrzebujesz pomocy w odpowiedzi na powyższe pytania lub jeśli potrzebujesz podpowiedzi jak wykorzystać naklejki w Twojej strategii - napisz do mnie. Nasze materiały odgrywały swoją rolę w wielu strategiach marketingowych w wielu branżach, dlatego jest wielce prawdopodobne, że nasze rady będą dla Ciebie cenne. 

 

Nam zależy na tym by drukowane przez nas naklejki czy POS-y spełniały swoją rolę i przynosiły Ci zwrot z tej inwestycji. 

 

Tymoteusz Kubik

Marketing manager

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.