Zapraszamm Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękując tym samym za Twój zapis.
Proszę podać poprawne imię i nazwisko.
Proszę podać poprawny adres e-mail.

5 żelaznych zasad tworzenia materiałów POS do marketów

Dziś będzie bardzo krótko, ale i równie konkretnie. Dostarczamy materiały POS do marketów od lat. Po wdrożeniu wielu kampanii i kilku rozmowach z naszymi partnerami wypracowaliśmy pięć ponadczasowych zasad, których trzymanie się da Wam przewagę nad konkurencją.

  • 82% klientów stwierdziło, że prosty i jasny przekaz jest najważniejszym czynnikiem, który zwraca ich uwagę, w drugiej kolejności o skuteczności POS-u jest fakt, że dany pos wyróżnia się spośród innych - 69%, podobnie istotne jest dopasowanie oferty do potrzeb klienta.

Niezależnie czy stosujesz małe POS-y przy kasie, niewielkie  materiały przypółkowe czy wybierasz duże standy wstawiane w szerokie aleje marketów i wielkie naklejki podłogowe, powinieneś trzymać się paru żelaznych zasad.

Transparentność - pierwszy podstawowy warunek, od którego nie ma absolutnie żadnych wyjątków. Akcje sprzedażowe, które POS-y komunikują muszą być jasne i zrozumiałe, bez haczyków, ukrytych warunków napisanych drobnym drukiem.

Realna korzyść - jeśli oferta, którą chcesz promować nie jest atrakcyjna dla Ciebie to nie wmówisz klientowi, że powinna być atrakcyjna dla niego. Pamiętajmy, że klient umie czytać, myśleć i analizować. Jeśli raz poczuje się oszukany, to odbudowanie zaufania będzie trudne. Może być też tak, że klient już nie wrócić do Twojej marki.

Ton kampanii - spójność na poziomie energii, kolorystyki, charakteru komunikatu i odpowiedniego języka trafia do serc odbiorców – czują chemię z Twoją marką i doceniają to.

Reguła 10-5-1 - z dziesięciu metrów przyciągasz uwagę klienta na przykład efektownym topperem - widocznym z daleka zwieńczeniem regału, przy pięciu metrach odbiorca rozpoznaje produkty i główne hasło komunikowane przez POS, z odległości jednego metra sięga po jeden z Twoich produktów; weź to pod uwagę tworząc projekt materiałów marketingowych i ich role.

Ekspozycja i montaż - pominięcie tego punktu może zniweczyć dobrą pracę Twojego działu marketingu i drukarni. Ekspozycja Twoich materiałów POS musi być zgodna z wytycznymi. Bez wyjątków. Źle wyeksponowana wyspa z otokiem paletowym na podłodze nie zafunkcjonuje dobrze, jeśli nie dostanie odpowiedniej i spójnej z Twoimi wytycznymi ekspozycji. Klient może przejść obok niej nawet nie rzucając na nią okiem. To szczególnie istotne, gdy akcja jest krótka, przeprowadzana w wielu marketach jednocześnie, opóźnienie montażu o jeden dzień przynosi straty nie do odrobienia. Wybierzcie więc partnera do realizacji takiej kampanii z głową. Najlepiej firmę, która robiła to setki razy. 

Wiecie gdzie nas znaleźć :) Rozmowa z naszym zespołem jest niezobowiązująca i co najważniejsze - nic nie kosztuje. Daj znać w jakim obszarze potrzebujesz wsparcia, a my damy Ci swoje wsparcie.

Tymoteusz Kubik



PS

Zaproszę Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękujac tym samym za Twój zapis.  Jak to zrobić? Poniżej znajdziesz przycisk.

A jeśli wystarczy Ci nasz blog to zafollowuj nas w social mediach - tam szybko informujemy o nowych treściach na blogu.

FB lub LinkedIn

Dziękuję 




 

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.