Cofnij
montaże POSM
26 maja, 2014

Rebranding dla Sygma Bank

Szanowny Panie, przed nami rebranding banku. Poproszę o przygotowanie koncepcji graficznej, a następnie wykonawstwa, brandingu naszych 2 biur w Warszawie. Ponadto chcemy oznakować naszych 100 punktów obsługi klienta w całej Polsce – zależy nam by zrobić to w 2 dni. Kiedy mogę liczyć na odpowiedź? 

 

Zostaliśmy poproszeni przez Sygmę Bank o zaprojektowanie i zbudowanie stoisk do udzielania kredytów na zakupy w 4 największych sieciach marketów budowlanych w całej Polsce. Dodatkowo, zadaniem dotMedia było przygotowanie propozycji brandingu siedziby firmy.

Nasz zespół projektowy i grafik kreatywny analizowali potrzeby klienta i przesłane manuale oraz księgę znaków, a po dwóch tygodniach przesłaliśmy pierwsze plany. Zakres prac był dość złożony, ponieważ oprócz logotypów oraz oznakowania biura, przygotowaliśmy propozycję oświetlenia, półek, liter przestrzennych oraz roślin wraz z donicami. Natomiast setka punktów obsługi klienta wymagała audytu, pomiarów oraz przygotowania standardu materiałów wsparcia sprzedaży. Koncepcja okazała się trafna i podpisaliśmy umowę.

Zajęliśmy się produkcją folii imitujących piaskowane szkło, logotypów ze szkła mineralnego, boksów, rollupów, oklein na biurka i szafki oraz podwieszanych kostek z reklamą. Do każdego punktu zadzwoniliśmy ustalając czas montażu materiałów POSM z kierownikiem sklepu. Na tej podstawie powstał harmonogram prac.

Rezultat

Produkcja trwała 5 dni, a montaż materiałów wsparcia sprzedaży w 100 lokalizacjach dotMedia wykonała w 2 noce. Biura oraz wyklejone witryny były gotowe po 10 dniach roboczych. 

  • Klient

    Sygma Bank

  • rok

    2014

  • miejsce

    Warszawa, 100 sklepów w Polsce