Proszę podać poprawne imię i nazwisko.
Proszę podać poprawny adres e-mail.

Enjoy
your
work

Jan Kowalski
CEO

Anna Nowak
DTP specialist

Osoba 3
Stanowisko

Liczby

dotmedia

12

lat
doświadczenia

26

osobowy zespół
pasjonatów

51

ekip
montażowych

1100

wyklejonych
placówek

Mówią o nas, że jesteśmy świetnie zorganizowaną drukarnią wielkoformatową.

Dlaczego?

Ponieważ nasi Klienci cenią nas za dotrzymywanie terminów, zaangażowanie oraz wsparcie jakiego udzielamy podczas realizacji wspólnych projektów. Doradzamy w aspektach technicznych, przedstawiamy ciekawe rozwiązania oraz dbamy o to, aby nasza oferta była precyzyjnie rozpisana.

W zamian zyskujemy zaufanie oraz długoterminową współpracę. Prywatnie jak i zawodowo kierujemy się wartościami, a radość jest z nich najważniejsza. Uważamy, że miła atmosfera i pozytywne relacje, oparte o szczerą komunikację dają w biznesie satysfakcjonujące rezultaty.

wartości

Radość

Uśmiechy na twarzach naszych Klientów sprawiają, że naprawdę lubimy swoją pracę

Rozwój

Inwestujemy w rozwój osobisty naszego zespołu, dzięki czemu doskonalimy każdą dziedzinę naszej działalności

Pasja

Zamiłowanie do tego, czym się zajmujemy pozwala w pełni zaangażować się w pracę na rzecz zaspokojenia potrzeb i satysfakcji naszych partnerów biznesowych.

To dla nas bardzo ważne!

Ochrona środowiska

Wszelkie normy dotyczące ochrony środowiska naturalnego spełniamy z dużym zapasem. Nowoczesna technologia i ekologiczne, certyfikowane materiały pomagają nam w realizacji naszego postanowienia, bez którego nie wyobrażamy sobie funkcjonowania naszej drukarni.

Misja dotMedia

  • Produkować reklamy wspierające Twoją sprzedaż.
  • Kreować produkty wspomagające Twój biznes.
  • Drukować materiały upiększające Twoje pomieszczenie.
  • Wspólne cele zrealizujemy dzięki naszej pasji tworzenia i doskonalenia.

dotMedia
realizuje projekt
internacjonalizacji

Realizacja Projektu współfinansowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Działania 1.2 „Internacjonalizacja MŚP” w ramach I Osi priorytetowej „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia” Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 –2020 pt.:

„Projekt ekspansji spółki Dotmedia na nowe rynki docelowe Niemiec oraz Wielkiej Brytanii”

Cele projektu i planowane efekty:

Głównym celem realizacji powyższego projektu internacjonalizacji Spółki jest znalezienie rynków docelowych, które przy zastosowaniu odpowiednich działań i budżecie, który pozwoli na ich realizacje, będą mogły okazać się w perspektywie najbliższych lat, kluczowymi rynkami eksportowymi Firmy. Oba założenia spełnione zostają w ramach działania POPW 1.2 „Internacjonalizacja MŚP”, co finalnie spowodowało zaangażowanie Spółki w projekt i zapoczątkowało szereg analiz i badań, które pozwoliły na wybór finalnych dwóch rynków docelowych internacjonalizacji, które są najbardziej perspektywiczne i adekwatne do oferowanych przez Spółkę produktów. Dotmedia zakłada nie tylko rentowność i opłacalność samego projektu internacjonalizacji na rynkach Niemiec i Wielkiej Brytanii, ale i w przyszłości dalszy efektywny rozwój działalności, dzięki prawidłowo zaplanowanym działaniom ekspansji.

Całkowita
wartość

projektu

763 549,56 zł

Dofinansowanie
w wysokości
nie większej niż

525 106,20 zł

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.