Paweł Stelmach
CEO
Grzegorz Oszust
Dyrektor Operacyjny
Klaudia Mariańska
Grafik
lat doświadczenia
osobowy zespół pasjonatów
ekip montażowych
wyklejonych placówek
Mówią o nas, że jesteśmy świetnie zorganizowaną drukarnią wielkoformatową.
Dlaczego?
Ponieważ nasi Klienci cenią nas za dotrzymywanie terminów, zaangażowanie oraz wsparcie jakiego udzielamy podczas realizacji wspólnych projektów. Doradzamy w aspektach technicznych, przedstawiamy ciekawe rozwiązania oraz dbamy o to, aby nasza oferta była precyzyjnie rozpisana.
W zamian zyskujemy zaufanie oraz długoterminową współpracę. Prywatnie jak i zawodowo kierujemy się wartościami, a radość jest z nich najważniejsza. Uważamy, że miła atmosfera i pozytywne relacje, oparte o szczerą komunikację dają w biznesie satysfakcjonujące rezultaty.
To dla nas bardzo ważne!
Wszelkie normy dotyczące ochrony środowiska naturalnego spełniamy z dużym zapasem. Nowoczesna technologia i ekologiczne, certyfikowane materiały pomagają nam w realizacji naszego postanowienia, bez którego nie wyobrażamy sobie funkcjonowania naszej drukarni.
Realizacja Projektu współfinansowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Działania 1.2 „Internacjonalizacja MŚP” w ramach I Osi priorytetowej „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia” Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 –2020 pt.:
„Projekt ekspansji spółki Dotmedia na nowe rynki docelowe Niemiec oraz Wielkiej Brytanii”
Cele projektu i planowane efekty:
Głównym celem realizacji powyższego projektu internacjonalizacji Spółki jest znalezienie rynków docelowych, które przy zastosowaniu odpowiednich działań i budżecie, który pozwoli na ich realizacje, będą mogły okazać się w perspektywie najbliższych lat, kluczowymi rynkami eksportowymi Firmy. Oba założenia spełnione zostają w ramach działania POPW 1.2 „Internacjonalizacja MŚP”, co finalnie spowodowało zaangażowanie Spółki w projekt i zapoczątkowało szereg analiz i badań, które pozwoliły na wybór finalnych dwóch rynków docelowych internacjonalizacji, które są najbardziej perspektywiczne i adekwatne do oferowanych przez Spółkę produktów. Dotmedia zakłada nie tylko rentowność i opłacalność samego projektu internacjonalizacji na rynkach Niemiec i Wielkiej Brytanii, ale i w przyszłości dalszy efektywny rozwój działalności, dzięki prawidłowo zaplanowanym działaniom ekspansji.
Całkowita
wartość
projektu
763 549,56 zł
Dofinansowanie
w wysokości
nie większej niż
525 106,20 zł