Branding Biura i przestrzeni biurowej to nie tylko zmiana wizualna. To skomplikowany proces wymagający wysokich umiejętności analizy, organizacji, kreatywnego myślenia i skutecznej egzekucji. Przynosi jednak wielowymiarowe korzyści dla Twojego biznesu.
Z badań wynika, że 1/3 pracowników wstydzi się zapraszać klientów do swoich biur. Przestrzeń pracy, w której nie czujemy się dobrze obniża produktywność nawet do 15-20%.
Z kolei 97% osób uważa, że to jak przygotowane jest miejsce pracy to wyraz szacunku i dbania o pracownika przez pracodawcę. 65% pracowników uważa, że efektywność ich pracy by wzrosła wraz z wprowadzeniem zmian podnoszących komfort ich pracy.
Dobrze przeprowadzony branding czy też personalizacja Twojego biura to same korzyści. Umacniasz wizerunek firmy prężnej i rozwijającej sie. Udowadniasz to co zawsze powtarzasz - że warto dbać o pracowników i ich przestrzeń.
Zwróć się do nas po darmową konsultację!
Tu puszczamy wodze fantazji i kreacji. Personalizacja biura lubi kreatywność. Przygotowujemy dla Ciebie wyjątkowe i indywidualne projekty w wybranych Punktach Brandingowych.
Załóżmy, że jesteś organizacją globalną. Przykładem projektu custom jest efektowna mapa świata, która pokaże skalę Twojego biznesu.
Rozważymy:
Aspekty techniczne tj. instalacja, ciężar konstrukcji, podłączenia - zostaw to nam.
“Dzień dobry Panie Tomku, mam na imię Ela. Dzwonię bo potrzebuję pięknych tapet w naszym nowym biurze. Dowiedziałam się od znajomej, że możecie to zrobić w dwa tygodnie.”
Tak rozpoczęła się nasza współpraca z marką DHL w obszarze brandingu biur. Od momentu pierwszej rozmowy wykonaliśmy już:
Szeroki portfel produktów firmy Unilever daje ogrom możliwości tworzenia ciekawych i inspirujących wnętrz. Każda z marek wchodzących w skład Unilever przedstawiona została w charakterystyczny dla siebie sposób jednak wszystkie grafiki są ze sobą spójne. Realizacja na 4 piętrach biurowca składała się z dostosowania pięknych grafik, ich produkcji oraz montażu. Taka realizacja to dla nas sama przyjemność.
Na element kosrepondujący z zielenią wpisaną w DNA marki wybraliśmy zielonego żywego i efektownego chrobotka. Do tego zaproponowaliśmy klientowi logotyp wykonany z surowej wizualnie stali. Na pierwszy rzut oka może wydawać się, że to banalne, a sam element jest prosty do wykonania. Nic bardziej mylnego.
Napis nie mógł być ciężki by był łatwy do zamontowania. Powinien być pusty w środku tak by we wnętrzu liter można było umieścić przewody do oświetlenia.
Logotyp na tyle przyciąga wzrok, że wiele osób widząc go po raz pierwszy podchodzi i przygląda mu się z bliska. Wykonanie musi być precyzyjne, a łączenie liter estetyczne. Dlatego każda litera to ręczna robota.
Kolejny niuans to oświetlenie. Po pierwsze istotnym było dobranie temperatury i intensywności światła. Logo musi wyglądać dobrze na żywo, ale jako element wyróżniający się również na zdjęciach.
Logo umieszczone jest na dystansach by łuna światła rozchodziła się tak jak powinna i by stal nie niszczyła zielonego chrobotka. Mimo, że to nie jest żywa roślina to nie przepada za dotykaniem. Dzięki użycia światła ledowego, które nie generuje temperatury nie musieliśmy się martwić, że ten czynnik będzie niszczył chrobotka.
Jesteśmy pewni, że wnętrza biurowca Volvo Polska zapadają w pamięć każdemu odwiedzającemu. Tabliczki przy drzwiach, oklejone szafy, “tablice” suchościeralne wkomponowane w grafikę i ścianki działowe – wszystko spójne ze światem motoryzacji, wartościami marki i jej systemem identyfikacji wizualnej. Personalizacja biura z wykorzystaniem różnych materiałów dobranych do podłoża tak, by uzyskać jak najlepszy efekt i jak największą wytrzymałość.
Godziny otwarcia
Poniedziałek -
Piątek 8:00
-
16:00
Dziś pracujemy jeszcze przez