Zapraszamm Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękując tym samym za Twój zapis.
Proszę podać poprawne imię i nazwisko.
Proszę podać poprawny adres e-mail.

Czym jest brandingbiur?

Branding Biura i przestrzeni biurowej to nie tylko zmiana wizualna. To skomplikowany proces wymagający wysokich umiejętności analizy, organizacji, kreatywnego myślenia i skutecznej egzekucji. Przynosi jednak wielowymiarowe korzyści dla Twojego biznesu. 
 

Zapytaj
o produkt

Z badań wynika, że 1/3 pracowników wstydzi się zapraszać klientów do swoich biur. Przestrzeń pracy, w której nie czujemy się dobrze obniża produktywność nawet do 15-20%.

Z kolei 97% osób uważa, że to jak przygotowane jest miejsce pracy to wyraz szacunku i dbania o pracownika przez pracodawcę. 65% pracowników uważa, że efektywność ich pracy by wzrosła wraz z wprowadzeniem zmian podnoszących komfort ich pracy.

Dobrze przeprowadzony branding czy też personalizacja Twojego biura to same korzyści. Umacniasz wizerunek firmy prężnej i rozwijającej sie. Udowadniasz to co zawsze powtarzasz - że warto dbać o pracowników i ich przestrzeń. 
 

Zwróć się do nas po darmową konsultację!

etapy
01

wywiad
i analiza

02

kreacja

03

kosztorys
produkcyjny

04

produkcja
i montaż

1. Wywiad i analiza

Poznajemy Twoją organizację, wizję oraz przestrzeń biurową.
Analizujemy Twoje materiały, plany biura, przeprowadzamy wizję lokalną. Są to spotkania, podczas których poznajemy się lepiej. Rozmawiamy o Twoich oczekiwaniach, stylu i kolorach.
Słuchamy i notujemy. Wyznaczamy Punkty Brandingowe, czyli miejsca, w których zestawimy Twoją markę z przestrzenią biura. Definiujmy wspólnie zakres prac.
 

2. Kreacja

Znamy już Punkty Brandingowe, teraz czas na ich zagospodarowanie Jedne będą punktem wyjścia do dalszej obróbki, inne możesz już akceptować lub dać wytyczne do korekty.
Propozycje rysowane są w 2D jako rzuty pomieszczeń lub konkretnych ścian. Wizualizacje otrzymasz w plikach PDF.  
 

3. Kosztorys produkcyjny

Projektujemy świadomie, dbając o 3 aspekty, które niewątpliwie docenisz: czas, pieniądze i jakość. Wiemy jak zaprojektować by każdy dalszy etap realizacji przebiegał sprawnie.
Otrzymujesz kosztorys produkcyjny oraz wstępny harmonogram prac. Teraz wystarczy zlecić nam realizację.
 
 

4. Produkcja i montaż 

Przystępujemy do realizacji. 
Przedstawiamy harmonogram prac. Ustalamy dogodne terminy. Produkujemy oraz przygotowujemy materiały brandingowe. Montujemy je koordynując prace wielu ekip.asd

 

*projekty
custom

Tu puszczamy wodze fantazji i kreacji. Personalizacja biura lubi kreatywność. Przygotowujemy dla Ciebie wyjątkowe i indywidualne projekty w wybranych Punktach Brandingowych. 

Załóżmy, że jesteś organizacją globalną. Przykładem projektu custom jest efektowna mapa świata, która pokaże skalę Twojego biznesu.

Rozważymy:

  • mapa mniejsza czy na całą ścianę?
  • podświetlana led, a może tylko punktowo?
  • frezowana w drewnie czy w aluminium?
  • z funkcją suchościeralną, magnetyczną?

Aspekty techniczne tj. instalacja, ciężar konstrukcji, podłączenia - zostaw to nam.

Personailzacja biur

DHL

“Dzień dobry Panie Tomku, mam na imię Ela. Dzwonię bo potrzebuję pięknych tapet w naszym nowym biurze. Dowiedziałam się od znajomej, że możecie to zrobić w dwa tygodnie.”

Tak rozpoczęła się nasza współpraca z marką DHL w obszarze brandingu biur. Od momentu pierwszej rozmowy wykonaliśmy już:

  • oznakowanie elementami brandingowymi trzech obiektów biurowych
  • przygotowaliśmy koncepcje zagospodarowania przeszkleń
  • prace nad wyglądem Punktów Obsługi Klienta oraz ekspozycją materiałów
  • projekt nowego ekspozytora
  • szklane tablice suchościeralne
  • tablice magnetyczne “na wymiar”
  • doradztwo materiałowe
* Kolejne trzy budynki są w trakcie prac montażowych.

Lionbridge

„Nasz zespół z jednej strony potrzebuje komfortu i kreatywnej przestrzeni, a z drugiej ciszy i oszczędnej ergonomii, pomagającej skupić się na precyzyjnych i skrupulatnych zadaniach." - tak o głównym założeniu jakie miało spełniać nowe biuro Warszawskiej siedziby Lionbridge mówiła Monika Kaszuba; Administration & Procurement Manager.

Jaki był efekt?  Strefy wspólne biura zostały nagrodzone najwyższą nagrodą w konkursie Office Superstar. 

Naszą rolą była projekty, produkcja oraz montaż takich elementów jak folie szronione na przeszkleaniach, elementy komunikacyjne i ozdobne. Nad spójnością czuwał zespół architektoniczny DSGN.

UNILEVER Polska

Szeroki portfel produktów firmy Unilever daje ogrom możliwości tworzenia ciekawych i inspirujących wnętrz. Każda z marek wchodzących w skład Unilever przedstawiona została w charakterystyczny dla siebie sposób jednak wszystkie grafiki są ze sobą spójne. Realizacja na 4 piętrach biurowca składała się z dostosowania pięknych grafik, ich produkcji oraz montażu. Taka realizacja to dla nas sama przyjemność.

HERBALIFE NUTRITION

Na element kosrepondujący z zielenią wpisaną w DNA marki wybraliśmy zielonego żywego  i efektownego chrobotka. Do tego zaproponowaliśmy klientowi logotyp wykonany z surowej wizualnie stali. Na pierwszy rzut oka może wydawać się, że to banalne, a sam element jest prosty do wykonania. Nic bardziej mylnego.

Napis nie mógł być ciężki by był łatwy do zamontowania. Powinien być pusty w środku tak by we wnętrzu liter można było umieścić przewody do oświetlenia. 

Logotyp na tyle przyciąga wzrok, że wiele osób widząc go po raz pierwszy podchodzi i przygląda mu się z bliska. Wykonanie musi być precyzyjne, a łączenie liter estetyczne. Dlatego każda litera to ręczna robota.

Kolejny niuans to oświetlenie. Po pierwsze istotnym było dobranie temperatury i intensywności światła. Logo musi wyglądać dobrze na żywo, ale jako element wyróżniający się również na zdjęciach. 

Logo umieszczone jest na dystansach by łuna światła rozchodziła się tak jak powinna i by stal nie niszczyła zielonego chrobotka. Mimo, że to nie jest żywa roślina to nie przepada za dotykaniem. Dzięki użycia światła ledowego, które nie generuje temperatury nie musieliśmy się martwić, że ten czynnik będzie niszczył chrobotka.

VOLVO Polska

Jesteśmy pewni, że wnętrza biurowca Volvo Polska zapadają w pamięć każdemu odwiedzającemu. Tabliczki przy drzwiach, oklejone szafy, “tablice” suchościeralne wkomponowane w grafikę i ścianki działowe – wszystko spójne ze światem motoryzacji, wartościami marki i jej systemem identyfikacji wizualnej. Personalizacja biura z wykorzystaniem różnych materiałów dobranych do podłoża tak, by uzyskać jak najlepszy efekt i jak największą wytrzymałość.

Realizacje

VOLVO

Lionbridge

Herbalife Nutrition

Unilever

Zapytaj o produkt

obsługa klienta

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00

Dziś pracujemy jeszcze przez

napisz

Proszę podać poprawne imię i nazwisko.
Proszę podać poprawny adres e-mail.
Proszę podać poprawny numer telefonu.
Wiadomość nie może być pusta
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.