Do nazwy naszego bloga i naszej drukarni pasuje słowo nowoczesna. Ale wtedy nasz blog nazywał by się "Nowoczesna drukarnia i marketing". Całkiem podobnie do pewnego podcastu, który bardzo szanujemy, prawda? W każdym razie ten blog to miejsce, gdzie poruszamy tematy na których się znamy oraz takie, które mogą być dla Was - czytelników. Czasem to techniczne nowinki i niuanse druku, innym razem materiały inspirujące i bawiące. Tworzymy go dla Waszej i własnej przyjemności. Lubimy się dzielić.
Dla kogo jest ten blog? Artykuły z bloga powinny zainteresować wszystkie osoby z działów marketingu mniejszych i większych firm. Mimo, że nasza rzeczywistość jest coraz bardziej cyfrowa to drukowane materiały marketingowe wciąż są i będą bardzo skuteczne.
Enjoy :)
Na czym polega problem z naklejkami 3D?
Naklejka z efektem perspektywy to nie jest produkt dla wszystkich. By uzyskać dobry albo bardzo dobry efekt konieczne jest wykonanie czasem wielokrotnych korekt projektu graficznego i następujących po nich wydruków próbnych. Czytaj więcej...
Wyobraź sobie, że Twoja kampania marketingowa dzięki tym kilku bardzo prostym poradom będzie o kilka procent skuteczniejsza. Potrafisz z tego zrezygnować?
Często też wizyta u fryzjera odbywa się z użyciem zdjęć poglądowych. Poniżej znajdziecie 17 inspirujących zdjęć z brandingów przestrzeni biurowych. Możecie je wybrać i powiedzieć nam: "chcemy, żeby nasze biuro wyglądało o tak!".
Rozłożenie tego specjalnego kleju w formie kropek sprawia, że folie są bardzo łatwe w naklejaniu i pozycjonowaniu. Można to robić wielokrotnie, a co najważniejsze nie ma obaw, że pod naklejką powstaną tak nielubiane i nieestetyczne pęcherze.
Wśród tematów:
Co cenią teraz pracownicy?
Reklama B2B na Facebooku nie ma sensu?
10 najlepszych POS-ów wg LinkedIn
Czy dobrze zaprojektowane i obrandowane biuro może pomóc zatrudniać Ci najlepszych z branży? I inne.
Używanie małych sprytnych wobblerów zamiast innych drukowanych POS-ów daje wiele przewag. Są łatwe do zaprojektowania, nie ma ograniczeń kształtu jakie wobbler może przyjąć. Poznajcie najpopularniejszy rodzaj przypółkowych POS-ów czyli WOBBLER.
Jeśli oferta, którą chcesz promować nie jest atrakcyjna dla Ciebie to nie wmówisz klientowi, że powinna być atrakcyjna dla niego. Pamiętajmy, że klient umie czytać, myśleć i analizować. Jeśli raz poczuje się oszukany, to odbudowanie zaufania będzie trudne. Może być też tak, że klient już nie wrócić do Twojej marki.
Co miesiąc zbiorę tutaj dla Was publikacje wartościowe, które z czystym sumieniem polecam. Nie zdziwcie się dość zróżnicowaną tematyką. Głównym wyznacznikiem jaki zawsze będę stosował jest przydatność poniższych treści dla drukarni i marketingu w b2b. Nie zabraknie tematów bardzo aktualnych i dotykających większości z nas.
Mówimy NIE nudzie. Chcemy by nasze muzea, szkoły, instytucje nie były tak bezduszne, bezosobowe i nudne. Znamy sposoby na odczarowanie miejsc teoretycznie nieciekawych. Zapraszam do lektury kolejnego artykułu z naszego bloga Drukarnia i marketing.
Dobry pomysł jest na wagę złota! Pozwala na wiralne rozprzestrzenianie się kreacji reklamowej i przekłada się na rozpoznawalność, sławę i wieczną chwałę w marketingowym światku.
Zapraszam po dawkę inspiracji najwyższych lotów.
Jako drukarnia wielkoformatowa istniejąca od 15 lat mamy na koncie wydruki setek kampanii. Wybraliśmy te najlepsze i zastanowiliśmy się dlaczego niektóre z nich przyniosły naszym klientom większy sukces. Poniżej przeczytacie zestaw wniosków z naszych przemyśleń. Ku pamięci! Czytajcie i róbcie piękne kreacje!
Dlaczego? Wszystkie powody znajdziesz w artykule. Przeczytasz również dlaczego my wolimy współpracować z firmami, które brand bookiem dysponują i dlaczego to oszczędność dla obydwu stron.
Czy zdarzyło Ci się wejść w latarnie albo wpaść w kogoś kto idzie z naprzeciwka dlatego, że byłeś zapatrzony w ekran smartfona? Podejrzewam, że nie.
Okazuje się, że zdarza się to coraz częściej. Badania mówią, że nawet 60% idących chodnikiem dorosłych patrzy w dół, w swój telefon – tylko od czasu do czasu zerkając na to co przed nimi.
To tekst o tym dlaczego naklejki podłogowe to bardzo skuteczny nośnik przekazu (nie tylko reklamowego).
Dlaczego o nim wspominam? Bo to bardzo mądry człowiek, którego idee i zasady wdrożone ponad 50 lat temu są wciąż aktualne i stosowane w marketingu. Nawet nie zdajemy sobie jak często. Po więcej zapraszam do tekstu.
Wayfinding to w skrócie wytyczanie oraz logiczne oznaczanie ciągów komunikacyjnych. Jest bardzo istotną częścią procesu brandingu biura. Jak uniknąć błędów tworząc system wayfindingowy? Do przeczytania w 3 minuty.
Zieleń i przyroda w biurze to widok zawsze pożądany – działa dobrze nie tylko na poziomie wizualnym, ale udowodniono również, że odpowiednia ilość kwiatów podnosi satysfakcje z przebywania w miejscu, w którym pracujemy. Czyli warto!
Wayfinding to system oznakowania, który powinien być niezauważalny, a jeśli jest zrobiony źle – bardzo szybko można to dostrzec Tak jak z systemem znaków drogowych na polskich drogach.
Badania udowodniają, że dzięki kontaktowi z przyrodą człowiek jest jakiś taki szczęśliwszy :) Według teorii naukowca Edwarda Wilsona z Harvardu każdy człowiek nosi w sobie "potrzebę poczucia wspólnoty z innymi organizmami żywymi". Wiecie, że i my w marketingu czerpiemy z tej teorii?
Chcesz dowodów na to że drukowane materiały POS mogą realnie pomóc zrealizować cele sprzedażowe Twojej firmy? Chcesz dowiedzieć się jak skutecznie wykorzystać POS-y w Twoim marketingu? Zapraszam do lektury.
Najogólniej branding biura to sztuka stworzenia takich przestrzeni biurowych, które odzwierciedlają wszystkie aspekty Twojej firmy. Po konkrety zapraszam do publikacji. Kliknij poniżej by przeczytać całość.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.
Poproś o kontakt
Żeby rozmowa z naszym klientem była dla Ciebie wartościowa dopasujemy kontakt na podstawie podobieństw z Twoją firmą.