Poniżej znajdziecie 17 inspirujących zdjęć z brandingów przestrzeni biurowych. Możecie je wybrać i powiedzieć nam: “chcemy, żeby nasze biuro wyglądało o tak!”. Z drugiej strony, to tylko luźne pomysły. Jednakże, otwierające głowę na nowe pomysły.
Branding to usługa podobna do wizyty u fryzjera
Przychodzicie z takimi włosami jakie aktualnie macie i opowiadacie fryzjerowi o swoich oczekiwaniach. On fachowym okiem spogląda na to co zastał, opowiada co może zrobić na tej bazie. Wspólnie ustalacie “zakres prac”. Im dokładniej przedstawicie swoje oczekiwania, tak by wykonawca je zrozumiał tym większa gwarancja, że po wszystkim uściśniecie sobie ręce z zadowoleniem patrząc w lustro. Reszta to już prosta sprawa. Cięcie, modelowanie, układanie i dopieszczanie. Później tylko zdjęcia i na Instagram 🙂 A w przypadku biur oczywiście na LinkedIn.
Często też wizyta u fryzjera odbywa się z użyciem zdjęć poglądowych. Poniżej znajdziecie 17 inspirujących zdjęć z brandingów przestrzeni biurowych. Możecie je wybrać i powiedzieć nam: “chcemy, żeby nasze biuro wyglądało o tak!”.
1. Powitanie na wysokości
Jak powinno wyglądać powitanie gości w Twoim biurze? Prosto i estetycznie. Czy można to zrobić na suficie? Oczywiście, że można.
2. Lobby
Dotarłeś do celu! Znalazłeś to czego szukałeś. Pomiesczenie nawet bez napisu wygląda ładnie, ale o ile lepiej prezentuje się z nim. To główne zadanie brandingu – ma zdobić. Nie szpecić 🙂
3. Pomysł!
Czasem wystarczy tylko dobry pomysł by zrobić wrażenie. Tylko i aż.
4. Dyskretnie
Już nikt nie zapyta gdzie jest toaleta 🙂
5. Timeline
Dla organizacji mających swoją historię bardzo częstym elementem, który wykonujemy są osie czasu.
Opcji na jej zaprojektowanie jest oczywiście wiele. Mogą one wyglądać minimalistycznie, tak jak ta obok lub efektownie tak jak poniżej.
6. Wielkoformatowo i z rozmachem
W tej realizacji widzicie wykorzystanie dużej powierzchni i wielu różnych technologii. Naklejki, wydruki na pcv umieszczone na dystansach, wycinane elementy trójwymiarowe. Do tego stosowne oświetlenie.
7. Multi Timeline
To mój ulubiony rodzaj osi czasu. Wykorzystana została zimna faktura surowej betonowej ściany. Na jej tle efektownie wyglądają intensywnie kolorowe elementy, które dodatkowo przez podłogę i ściany są łączone z dużymi skrajnie umieszczonymi panelami.
8. Tablice informacyjne
Wystarczy by ikony były niebanalnie narysowane i od razu całość prezentuje się wielokrotnie lepiej. To detale odróżniają projekty warte zapamiętania. Oczywiście wszystko spójnie z dna i specyfiką.
9. a czasem chodzi tylko o to, żeby…
było EFEKTwowNIE.
10. Wyobraźnia
Uwolnij ją, a Twoi goście będą robili zdjęcia Twojego efektownego biura.
11. Wayfinding
Po nitce do kłębka. Dobry wayfinding prowadzi waszego gościa od wejścia do punktu docelowego. Może być niezauważalny, a może przybierać taką formę jak na załączonym zdjęciu. Ważne by był skuteczny i nie wprowadzał zamieszania.
12. Podłogowy Wayfinding
Wykorzystanie podłóg w wayfindingu to mój ulubiony trend. Przemyślcie czy nie znajdzie zastosowania w Waszej firmie.
13. Microsoft wie…
…jak zrobić tablicę. Ta jest bardzo czytelna, estetyczna i znów jak na jednym z przykładów powyżej ma kapitalnie zaprojektowane ikony.
To jak została wykonana to już robota drukarni wielkoformatowej – czyli nasza 🙂 Zdjęcie przedstawia lobby biura Microsoftu w Mediolanie.
14. Przeszklenia
Technologia, którą dysponujemy sprawia, że można się nimi zająć na bardzo wiele sposobów. Ty decydujesz czy chcesz zapewnić dopływ naturalnego światła do pomieszczeń z przeszkleniami czy też potrzebujesz schować to co w środku za dyskretnymi szronieniami szyb. Opowiedz jaki masz cel – my dobierzemy resztę.
15. Tablica założycielska
Ekspozycja ważnych osób dla organizacji jest istotna dla dużych firm i korporacji. Tutaj, zresztą jak i w pozostałych aspektach brandingu istotna jest dbałość o najmniejsze detale.
16. Nie tylko pracą…
…człowiek żyje. Zadbajmy też o dobrą atmosferę w pracy. Kilka podskoków potrafi rozładować największe napięcie.
17. Poznaj nasz zespół
Ciekawe przedstawienie członków zespołu to także swojego rodzaju tablich chwały. Oswiedzający Twoje biuro kandydaci mogą zapragnąć znaleść się pośród wymienionych osób. Co więcej, osoby pracujące w biurze poczują dumę, że zostali pokazani jako Ci, którzy tworzą organizację.
Na zakończenie, kilka słów podsumownia. Ten wpis ma nieco lużniejszy charakter. Zamiast merytorycznej wiedzy, dzielę się ciekawymi pomysłami oraz realizacjami jakie mieliśmy okazję realizować dla naszych klientów. Chciałem pokazać, że czasem naprawdę niewiele potrzeba by odmienić przestrzeń, w której spędzamy bardzo dużo czasu.
Warto umówić się na darmową konsultację. Porozmawiamy niezobowiązująco. Chętnie poznam Twoją organizację, przestrzeń biurową oraz wizję dotyczącą oczekiwanego rezultatu brandingu biura. Przeanalizujemy Twoje materiały, brandbook, rzuty biura, budżet. Następnie, porozmawiamy o stylu i kolorach. Zaproponujemy coś ciekawego.
Konsultacja pozwala uporządkować ten złożony projekt. Dzięki niej będziesz wiedział jak przebiega proces brandingu biura, jak się do niego przygotować i doprowadzić do finiszu z sukcesem.