Zapraszamm Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękując tym samym za Twój zapis.
Proszę podać poprawne imię i nazwisko.
Proszę podać poprawny adres e-mail.

opiekun klienta

Opiekun Klienta obsługuje klientów z bazy firmy. Pracuje nad pozyskaniem nowych zleceń, przyjmuje i ocenia zapytania klientów, wykonuje kalkulacje cenowe, przygotowuje, przedstawia, a następnie omawia ofertę z klientem. Rozpoznaje potrzeby klientów oraz doradza w zakresie zleceń. Pozyskuje od klientów referencje oraz zdjęcia z realizacji. Pozostaje w stałym kontakcie ze wszystkimi swoimi klientami, zapewniając im jak najlepszą obsługę. 

Opiekun klienta z natury jest bardzo relacyjny. Wie jak zbudować zaufanie i lubi rozmawiać z ludźmi.
 

co dokładnie robi opiekun:

  • koordynuje i obsługuje zamówienia od klientów
  • doradza, dzieli się wiedzą i doświadczeniem w zakresie prowadzonych zleceń
  • szybko reaguje na zapytania klienta
  • przygotowuje kalkulacje cenowe oraz oferty
  • prowadzi spotkania oraz rozmowy telefoniczne, zadaje trafne pytania, rozpoznaje potrzeby

nasze wymagania

Opiekun klienta to przede wszystkim komunikacja. Na to stawiamy najbardziej.

nasze wymagania:

  • doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • empatia i zrozumienie
  • umiejętność pracy pod presją
  • organizacja pracy i zarządzanie czasem
  • samodzielność i rozwiązywanie problemów
  • umiejętność pracy zespołowej
  • dobra znajomość Excela
  • prawo jazdy kat.B


dodatkowe punkty otrzymasz za:

  • dwuletnie doświadczenie w pracy B2B, np. w firmie usługowej, produkcyjnej lub handlowej na stanowisku związanym z obsługą klienta lub/i sprzedażą
  • komunikatywna znajomość (poziom B2) języka angielskiego i/lub niemieckiego


dobrze jeśli masz:

  • pozytywne nastawienie do pracy i ludzi
  • wiarę w siebie i uśmiech :)


a tego Cię nauczymy:

  • produktów i usług, bo potrzebujemy eksperta w branży,
  • rynku, bo wiedza to potęgi klucz :)
  • procesu sprzedaży, bo efektywniej będzie nam się pracować,
  • obsługi klienta, bo zależy nam na Twoim sukcesie

kim jesteśmy

W dotMedia dążymy do generowania wysokich wartości dodanych dla klientów B2B. Jak to robimy? Przede wszystkim rozmawiamy i wsłuchujemy się w ich potrzeby. Blisko 20 lat w branży pozwala nam dzielić się doświadczeniem. Wspieramy klientów poprzez doradztwo, zawsze zwracając uwagę na jakość i komunikację - na każdym etapie współpracy.

Wierzymy, że możemy być jeszcze lepsi i dlatego nieustannie dążymy do doskonalenia naszych procesów i podejścia. Doceniamy, zauważamy i dziękujemy, a także budujemy jasno sprecyzowaną kulturę organizacji, opartą o dobrą komunikację i efektywną współpracę. Każdy pracownik współtworzy naszą firmę poprzez dostrzeganie i proponowanie zmian.

Enjoy your work!

co dajemy w zamian?

  • wynagrodzenie podstawowe + prowizja za wyniki
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • dobry markowy sprzęt do pracy
  • indywidualna ścieżka kariery
  • możliwość rozwoju w obszarze sprzedaży
  • imprezy integracyjne

jak przebiega proces rekrutacji?

  1. Selekcja nadesłanych CV, listów motywacyjnych i innych dokumentów aplikacyjnych
  2. Wstępna rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami
  3. Pierwsza rozmowa kwalifikacyjna
  4. Alternatywnie - kolejna rozmowa i testy kompetencji
  5. Informacja zwrotna o rezultacie procesu rekrutacji
  6. Złożenie oferty kandydatowi i ewentualne negocjacje
  7. Podpisanie umowy z kandydatem


Prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym (w liście motywacyjnym pochwal się swoimi sukcesami i napisz dlaczego jesteś najlepszym kandydatem na to stanowisko) na adres: praca@dotmedia.pl


Pamiętaj by Twoje zgłoszenie zawierało aktualną klauzulę CV 2023:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez dotMedia sp. z o.o. z siedzibą w Kraśniku przy ulicy Przemysłowej 21, w celu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

Informujemy, że administratorem danych jest dotMedia sp. z o.o. z siedzibą w Kraśniku przy ulicy Przemysłowej 21. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.



*Jeśli Twoje CV nie będzie zawierało aktualnej klauzuli, nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować w celu umówienia rozmowy rekrutacyjnej.

powodzenia!

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.