materiały Oceń nas w Google
To wysokiej jakości produkty, które nie tylko wspierają Twój biznes, ale także realnie zwiększają Twoją sprzedaż. Materiały doskonale sprawdzają się wszędzie tam, gdzie masz kontakt z klientem, pomagając Ci zdobywać nowe opinie Google.
Każdy produkt przygotujemy z Twoim indywidualnym kodem QR. Po zeskanowaniu kodu, klient trafi bezpośrednio na Twój profil Google, do sekcji oceny.
Więcej pozytywnych opinii to wyższa pozycja Twojej marki.
estetyczny stojak z kodem QR
budowanie wiarygodności
Opinie na Google realnie zwiększają zaufanie potencjalnych klientów.
poprawa widoczności
Recenzje klientów mają wpływ na wyniki wyszukiwania w Google.
wzrost sprzedaży
Wyższe oceny mogą bezpośrednio przekładać się na wzrost przychodów.
wzmocnienie relacji
Odpowiadanie na recenzje pokazuje, że firma dba o swoich klientów.
Przekieruj swoich klientów bezpośrednio do oceny!
stojaczki i naklejki Oceń nas w Google
Stojaczek Oceń nas w Google (S)
postaw go na każdym stoliku w restauracji
Specyfikacja:
- wymiar: 10,5 x 15 cm
- podstawka z drewna dębowego
- zgodność z Google
- Twój indywidualny kod QR
Stojaczek Oceń nas w Google (M)
idealny na ladę recepcji lub baru
Specyfikacja:
- wymiar: 15 x 21 cm
- podstawka z drewna dębowego
- zgodność z Google
- Twój indywidualny kod QR
Naklejki Oceń nas w Google
naklej na drzwiach, oknie lub blacie
Specyfikacja:
- różne kształty i rozmiary
- trwałe, wodoodporne
- klej łatwo-usuwalny
- Twój indywidualny kod QR
Materiały są zgodne z wytycznymi Google dotyczącymi zasad korzystania ze znaków towarowych, w tym logotypu.
badania rynkowe o opiniach w Google
91% konsumentów regularnie lub okazjonalnie czyta recenzje online
* badanie BrightLocal Consumer Review Survey (2020)
79% ufa tym recenzjom tak samo, jak osobistym rekomendacjom
* badanie BrightLocal Consumer Review Survey (2020)
94% osób stwierdziło, że opinie o restauracji mają wpływ na ich decyzje dotyczące wyboru miejsca, gdzie zjeść
* badanie TripAdvisor Dining Survey (2019)
2 - 5x więcej opinii Google
Nasi klienci, którzy używają stojaczków z ocenami na Google, w połączeniu z oznakowaniem drzwi, zbierają od swoich klientów znacznie więcej opinii.
Jeszcze lepsze efekty osiągniesz, jeśli przeszkolisz swój zespół do aktywnego zachęcania klientów do zostawiania recenzji.
szybki zwrot z inwestycji
Ilu dodatkowych klientów potrzebujesz by inwestycja w kilka naklejek lub stojaczków zwróciła się w Twoim biznesie?
Zastanów się, ilu potencjalnych klientów wybiera konkurencję, o czym nawet nie wiesz. Chcesz przyciągnąć nowych gości do swojego lokalu?
Nasze materiały ‘Oceń nas w Google’ to jednorazowa inwestycja, która przyniesie długoterminowe korzyści, sukcesywnie budując potencjał rekomendacji i opinii w Google.
opinie naszych klientów
Jestem pod wielkim wrażeniem jak stojaczki i kilka naklejek przekłada się na ilość opinii pozostawianych przez naszych klientów! Dotychczas prosiliśmy klientów o opinie, teraz sami chcą zostawiać opinie, bez przypominania.
Magdalena
Burger & Pizza
The Google stands is a very good option to promote your company. In my company, starting company, in one week over 20 reviews extra. I think it is a must have for everyone.
André Knot
Timo Dutch Pancake House
FAQ
Czy Wasze materiały są zgodne z wytycznymi Google?
Zdecydowanie tak! Nasze materiały są w pełni zgodne z wytycznymi Google. Możesz to sprawdzić, odwiedzając stronę Brand Resource Center, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje na temat wyglądu i treści dozwolonych materiałów.
Materiały "Oceń nas w Google" od dotMedia spełniają wszystkie te wymagania, co gwarantuje ich zgodność i efektywność w zbieraniu opinii.
Czy Google weryfikuje opinie?
Tak, każda osoba posiadająca konto Google może wystawić opinię. Google stosuje zaawansowane algorytmy do sprawdzania wiarygodności wpisów, co pomaga w eliminacji fałszywych lub nieautentycznych recenzji. W niektórych przypadkach, jeśli opinia nie spełnia określonych kryteriów lub zostanie uznana za niewiarygodną, może nie zostać wyświetlona. Dlatego ważne jest, aby zachęcać klientów do pisania szczerych i szczegółowych recenzji, które dokładnie odzwierciedlają ich doświadczenia.
Czy odpisywać na otrzymane opinie?
Oczywiście! Odpowiadanie na każdą opinię wzmacnia wizerunek Twojej marki oraz pokazuje, że dbasz o relacje z klientami. Warto napisać coś więcej niż tylko "dziękuję". Szczególnie, gdy klient docenia Twoją usługę i sam poświęca czas, aby napisać kilka zdań na Twój temat. Personalizowane odpowiedzi pokazują, że cenisz każdą opinię i jesteś zaangażowany w ciągłe doskonalenie swoich usług. To także świetna okazja, aby podkreślić wartości Twojej firmy i zbudować lojalność wśród klientów.
Czy muszę wam dostarczyć kod QR?
Nie, wystarczy link do Twoich opinii w Google, Place ID lub po prostu wskaż swój profil Google. Jest kilka sposobów wygenerowania linka do opinii. Zobacz instrukcję Jak wygenerować link do opinii Google.
gdzie znajdę link do moich opinii Google?
Link do opinii Google to Twój indywidualny URL, kierujacy bezpośrednio do zostawienia opinii na Twoim Profilu Google.
Zaloguj się do konta Google
Użyj konta połączonego z Twoim Profilem Firmowym.
Przejdź do swojego profilu
Po zalogowaniu przejdź do Menedżer Moja Firma, a następnie Zobacz Profil.
Poproś o opinie
Kliknij "Poproś o opinie" by wyświetlić link do swoich opinii.
Skopiuj link
Kliknij "Skopiuj link", wklej go do formularza zamówienia poniżej, w polu "Link do Twoich opinii Google".