Zapraszamm Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękując tym samym za Twój zapis.
Proszę podać poprawne imię i nazwisko.
Proszę podać poprawny adres e-mail.

Naklejki bezklejowe

Drukowane na folii adhezyjnej przylegającej do gładkich powierzchni.

Zapytaj
o produkt

Naklejki adhezyjne to rozwiązanie genialne w swojej prostocie i wciąż wielce niedoceniane.   Wystarczy naklejkę zdjąć z papieru podkładowego i umieścić na suchym gładkim podłożu. Można ją repozycjonować i przesuwać. Podczas aplikacji nie powstają pęcherze ani marszczenia. Czas ekspozycji naklejki adhezyjnej to nawet trzy miesiące. Jednak warto pamiętać, że im częściej będzie repozycjonowana tym szybciej straci swoje właściwości. 
 

cechy
01

przyczepność
na zasadzie przyciągania
elektrostatycznego

02

brak śladów
po demontażu

03

możliwość druku
od strony aplikacji

04

łatwa
aplikacja

korzyści
01

nie uszkodzisz
delikatnych powierzchni

02

nie uszkodzisz
delikatnych powierzchni

Naklejka bezklejowa to...

Naklejka bezklejowa-adhezyjna, nie pozostawia żadnego śladu na powierzchni klejonej. Jest nietoksyczna i nie jest szkodliwa dla środowiska. Dostępna w formie standardowej - tylko na powierzchnie szklane, w formie grubej/sztywnej - na wszystkie gładkie (śliskie) powierzchnie, w formie naklejki z mikroprzyssawkami lub naklejki elektrostatycznej.

Korzyści:
  • nie pozostawia śladu na powierzchni 
  • bardzo łatwo się przykleja i odkleja 
  • to produkt wielokrotnego użytku
  • rozmiar naklejki ogranicza jedynie szerokość materiału
  • może mieć dowolny kształt
  • obydwie strony naklejki adhezyjnej mają właściwości elektrostatyczne 


Folia adhezyjna - technologia druku: mild solvent, UV, Latex

Czas ekspozycji: 12 miesięcy

Jak działa adhezja i elektrostatyka?

Często folie adhezyjne i elektrostatyczne nazywane są przemiennie jakby nomenklatura i różnice między nimi nie były ważne. Funkcjonują określenia: "adhezyjna folia elektrostatyczna", albo: "elektrostatyczna folia PVC", itp.

Jednak materiały te są różnymi nośnikami. Najważniejsza różnica ma związek z przyczepnością: folia adhezyjna przylega tylko do gładkich i równocześnie błyszczących powierzchni, wykorzystując fizyczne zjawisko adhezji, a folia elektrostatyczna przylgnie do większości wewnętrznych powierzchni, nawet nierównych i matowych, dzięki sile ładunków elektrycznych, którymi jest naładowana.

Ponadto, folie te różnią się grubością i tworzywem, z którego są wykonane. Naklejka adhezyjna to PVC, a  naklejka elektrostatyczna to PP. Nie ma również czegoś takiego jak "elektrostatyczna folia do druku solwentowego", jeśli ktoś tak pisze lub mówi, tzn. że chodzi mu najprawdopodobniej o folię adhezyjną. Elektrostatyczna folia w wersji druku LFP występuje tylko do druku UV. Oba podłoża dostępne są w arkuszach do druku offsetowego UV.

 

rodzaje

Penstick

Ma wysoką odporność na promienie UV, można ją wycinać po obrysie i aplikować od strony grafiki. Idealna na szklane powierzchnie płaskie.

Grip

Dostępna w wersji białej lub przezroczystej, może być wycinana po obrysie i zalaminowana dla uzyskania wyższej odporności.

Zanim zamówisz, przeczytaj:

 
Często klienci zgłaszają się do nas z prośbą o wydruk tego samego produktu co w zeszłym roku, co dwa lata temu. Ba, są nawet tacy, których komunikacja marketingowa w obrębie drukowanych materiałów od lat pozostaje niezmienna. Czy w obecnym dynamicznym świecie to dobra strategia? Zanim więc zamówisz naklejki czy drukowane materiały POS dla Twojego biznesu zadaj sobie zasadnicze pytanie.

Dlaczego potrzebujesz naklejek reklamowych?

Brak strategii to największy błąd i grzech, jaki możecie w tym przypadku popełnić. Naklejki reklamowe mają służyć konkretnemu określonemu celowi. Najlepiej, gdy jest on tak określony, że pozwoli Ci łatwo zmierzyć poziom zwrotu z takiej inwestycji. Przemyśl zatem jaką rolę spośród wszystkich działań marketingowych mają odegrać naklejki reklamowe. Gdy odpowiesz sobie na to pytanie to mam kolejne:

Jak chcesz ich użyć?

To oczywiście wypadkowa poprzedniego punktu więc już powinieneś wiedzieć - gdzie mają być umieszczone, w jaki sposób eksponowane, co mają komunikować i czego oczekujesz od klienta, gdy odbierze Twój komunikat. Te wszystkie elementy powinny też podpowiedzieć Ci jak zaprojektować naklejkę reklamową. Dobry projekt czyni cuda, więc nie żałuj czasu pracy Twojego zespołu. Prawdopodobnie im więcej czasu poświęcisz na ten etap tym efekt będzie lepszy.


Jeśli potrzebujesz pomocy w odpowiedzi na powyższe pytania lub jeśli potrzebujesz podpowiedzi jak wykorzystać naklejki w Twojej strategii - napisz do nas. Nasze materiały odgrywały swoją rolę w wielu strategiach marketingowych w wielu branżach, dlatego jest wielce prawdopodobne, że nasze rady będą dla Ciebie cenne.  Nam zależy na tym by drukowane przez nas naklejki czy POS-y spełniały swoją rolę i przynosiły Ci zwrot z tej inwestycji. 

Tymoteusz Kubik
Marketing manager




 

Realizacje

Volvo

Firma

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.