Cofnij

Opiekun Klienta

Opiekun Klienta obsługuje portfolio klientów B2B naszej firmy i odgrywa kluczową rolę w rozwoju bazy klienckiej. Przede wszystkim pracujesz nad pozyskaniem nowych zleceń – przyjmujesz i oceniasz zapytania klientów, wykonujesz kalkulacje cenowe, przygotowujesz oferty, a następnie omawiam je z klientami. Rozpoznajesz potrzeby naszych partnerów biznesowych, doradzasz w zakresie zleceń, a także pozyskujesz od nich referencje i zdjęcia z realizacji. Pozostajesz w stałym kontakcie ze wszystkimi swoimi klientami, zapewniając im najwyższą jakość obsługi.

praca kraśnik opiekun klienta

kim jesteśmy?

dotMedia to specjalistyczna drukarnia wielkoformatowa założona w 2005 roku, która koncentruje się na rynku B2B. Firma oferuje kompleksową obsługę w zakresie druku wielkoformatowego, produkcji materiałów POS (Point of Sale), montażu oraz wsparcia logistycznego dla agencji reklamowych i dużych marek. Kluczowymi wartościami firmy są partnerstwo, rzetelność, wsparcie klienta oraz elastyczność działania.

Pracujemy z klientami z całej Polski i zaufanie do naszej marki budujemy poprzez profesjonalną obsługę i jakość realizacji.

Twój profil

z natury

jesteś relacyjny. Wiesz, jak zbudować zaufanie i lubisz rozmawiać z ludźmi. To Twoja największa siła w tej roli.

idealnie pasujesz do tej roli, jeśli:
co będziesz robić?

Opiekun Klienta to przede wszystkim wiedza i dobra komunikacja. Tego pierwszego nauczysz się u nas 🙂

nasze wymagania

wymagania obowiązkowe:
dodatkowe punkty otrzymasz za:
dobrze jeśli masz:

co Cię nauczymy?

co oferujemy?

warunki zatrudnienia:

jak przebiega proces rekrutacji?

Chcemy poznać Cię dokładnie. Dlatego proces rekrutacji wygląda następująco:

  1. Selekcja dokumentów – przeglądamy nadesłane CV, listy motywacyjne i inne dokumenty aplikacyjne

  2. Rozmowa telefoniczna – wstępna rozmowa z wybranymi kandydatami (ok. 15-20 minut)

  3. Rozmowa kwalifikacyjna – First interview face-to-face lub online, pogłębiająca rozmowę (ok. 45 minut)

  4. Rozmowa finałowa i testy – alternatywnie druga rozmowa z decyzjentami i ewentualne testy kompetencji (case study, test umiejętności negocjacyjnych)

  5. Informacja zwrotna – przesyłamy wyniki procesu do wszystkich kandydatów

  6. Oferta – złożenie oferty i ewentualne negocjacje warunków

  7. Umowa – podpisanie umowy i rozpoczęcie współpracy

Szacowany czas trwania procesu: 2-3 tygodnie

jak aplikować?

Wyślij swoje CV, list motywacyjny oraz dowolne materiały, które uważasz za istotne (portfolio, referencje, certyfikaty) koszystając z poniższego formularza.

W liście motywacyjnym opisz dlaczego interesuje Cię ta pozycja, jakie masz doświadczenie w obsłudze klientów B2B oraz przykład Twojego największego sukcesu w sprzedaży/obsłudze klienta.

Aplikuj do nas

Dane osobowe

Imię i nazwisko

Doświadczenie zawodowe i edukacja

Drag & Drop Files, Choose Files to Upload
Drag & Drop Files, Choose Files to Upload

Pytania dodatkowe

Preferowana forma zatrudnienia
Skąd dowiedziałeś/aś się o tej ofercie pracy?

Informujemy, że administratorem danych jest dotMedia sp. z o.o. z siedzibą w Kraśniku przy ulicy Przemysłowej 21. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.