Spośród całej gamy materiałów POS - point of purchase - (lub zamiennie stosowane POP – point of purchase), których zadaniem jest wciągnięcie klienta w komunikacje z Twoją marką, bardzo dużą i skuteczną grupę stanowią drukowane materiały przypółkowe - shelfstoppery.
Spośród nich jeden z najpopularniejszych to Wobbler - czyli kiwak.
Najprostszy, najtańszy, skuteczny. Dobrze zaprojektowany może nawet być kreatywnym POS-em.
Najprostszy, ponieważ dzięki zakończeniu z taśmą montażową jest łatwy do montażu na każdej powierzchni. Nieważne więc gdzie Twój produkt leży, wobbler zawsze będzie wystawał z regału i ”kiwając” przyciągał wzrok. To nie konkurencyjny, tylko Twój produkt dostanie uwagę klienta.
Najtańszy? Jest relatywnie niedrogi w produkcji, a zważając na jego uniwersalność w montażu można zamówić dużą ilość by wobblery reklamujące Twój produkt pojawiły się na każdej półce bez względu na to czy jest to market dużej sieci czy niewielki sklep na osiedlu. Łatwość aplikacji sprawia, że znacznie przychylniej patrzą na nie właściciele i managerowie mniejszych sklepów.
Uniwersalny? Wykorzystywany najczęściej w branży FMCG, ale sprawdza się w komunikacji marketingowej produktów bankowych, elektronicznych czy telekomunikacyjnych. Ostatnio sięgają po nie również producenci i agencje zajmujące się marketingiem asortymentu sklepów budowlanych.
Inne zastosowania? Apteki i sklepy z kosmetykami, ale również małe gastronomie.
Używanie małych sprytnych wobblerów zamiast innych drukowanych POS-ów daje wiele przewag. Wobblery są:
dot facts • dot facts • dot facts • dot facts •
dot facts • dot facts • dot facts • dot facts •
Godziny otwarcia
Poniedziałek -
Piątek 8:00
-
16:00
Dziś pracujemy jeszcze przez