Opiekun Klienta obsługuje klientów z bazy firmy. Przede wszystkim, pracuje nad pozyskaniem nowych zleceń. Dokładniej mówiąc, przyjmuje i ocenia zapytania klientów, wykonuje kalkulacje cenowe, przygotowuje oferty, przedstawia, a następnie omawia ją z klientem. Rozpoznaje potrzeby klientów oraz doradza w zakresie zleceń, jak też, pozyskuje od klientów referencje oraz zdjęcia z realizacji. Pozostaje w stałym kontakcie ze wszystkimi swoimi klientami, zapewniając im jak najlepszą obsługę.
opiekun klienta jest bardzo relacyjny. Dlatego wie jak zbudować zaufanie i lubi rozmawiać z ludźmi.
co dokładnie robi opiekun:
- koordynuje i obsługuje zamówienia od klientów
- szybko reaguje na zapytania klienta
- doradza, dzieli się wiedzą i doświadczeniem w zakresie prowadzonych zleceń
- przygotowuje kalkulacje cenowe oraz oferty
- prowadzi spotkania oraz rozmowy telefoniczne, zadaje trafne pytania, rozpoznaje potrzeby
Opiekun Klienta to przede wszystkim wiedza i dobra komunikacja. Tego pierwszego nauczysz się u nas 🙂
nasze wymagania
- doskonałe umiejętności komunikacyjne
- dwuletnie doświadczenie w pracy B2B, np. w firmie usługowej, produkcyjnej lub handlowej na stanowisku związanym z obsługą klienta lub/i sprzedażą
- empatia i zrozumienie
- umiejętność pracy pod presją
- organizacja pracy i zarządzanie czasem
- samodzielność i rozwiązywanie problemów
- umiejętność pracy zespołowej
- dobra znajomość Excela
dodatkowe punkty otrzymasz za:
- znajomość branży reklamowej / poligraficznej
- komunikatywną znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (poziom B2)
- prawo jazdy kat.B
dobrze jeśli masz:
- pozytywne nastawienie do pracy i ludzi
- wiarę w siebie i uśmiech 🙂
a tego Cię nauczymy:
- produktów i usług, bo potrzebujemy eksperta w branży
- rynku, bo wiedza to potęgi klucz 🙂
- procesu sprzedaży, bo efektywniej będzie nam się pracować
- obsługi klienta, bo zależy nam na Twoim sukcesie
co dajemy w zamian?
- wynagrodzenie podstawowe + prowizja za wyniki
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- dobry markowy sprzęt do pracy
- indywidualną ścieżkę kariery
- możliwość rozwoju w obszarze sprzedaży
- imprezy integracyjne
gdzie będziesz pracować?
Stacjonarnie w Kraśniku, ul. Przemysłowa 21. Home Office do ustalenia.
jak przebiega proces rekrutacji?
- Selekcja nadesłanych CV, listów motywacyjnych i innych dokumentów aplikacyjnych
- Wstępna rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami
- Pierwsza rozmowa kwalifikacyjna
- Alternatywnie – kolejna rozmowa i testy kompetencji
- Informacja zwrotna o rezultacie procesu rekrutacji
- Złożenie oferty kandydatowi i ewentualne negocjacje
- Podpisanie umowy z kandydatem
Wypełnij formularz poniżej, aby zgłosić swoją kandydaturę.