Projekt Internacjonalizacji
dotMedia » portfolio » wyklejanie witryn

Duracell

Folia szroniona to jeden z głównych materiałów jakich użyliśmy przy brandingu biura firmy Duracell. Przeszklone drzwi nabrały elegancji zapewniając większy komfort pracy i dyskrecję. Przy tej realizacji zagospodarowane zostały także pomieszczenia wspólne, gdzie poza inspirującymi hasłami można znaleźć postać kojarzoną z marką – różowego zająca.

UPC

Witryny okienne promujące markę UPC wkleiliśmy za pomocą m.in. folii One Way Vision DN, dzięki której przekaz reklamowy jest dobrze widoczny nocą mimo zapalonego światła w pomieszczeniu. Ten efekt przydatny jest szczególnie zimą kiedy szybko zapada zmrok. Nasze cykliczne realizacje obejmują wyklejanie kilkudziesięciu placówek na terenie całej Polski.

Polkomtel

6 dni – tyle zajmują nam prace graficzne, produkcja oraz montaż folii w 83 referencyjnych punktach sprzedaży Plus GSM. Czas realizacji zlecenia jest tutaj kluczowy. Zawsze drukujemy na markowych materiałach więc ekspozycja doskonale prezentuje się nawet po kilkunastu miesiącach.