Zapraszam Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękując tym samym za Twój zapis.
Please enter a valid name and surname.
Please enter a valid email address

rekrutacja.

specjalista ds. obsługi klienta.

czym zajmuje się specjalista do spraw obsługi klienta?

Osoba na tym stanowisku pozyskuje oraz obsługuje klientów firmy. Wykonuje kalkulacje cenowe, przyjmuje i obsługuje zlecenia klientów oraz utrzymuje z nimi pozytywne relacje. Dba jednocześnie o wyniki i wskaźniki sprzedażowe firmy. Stale podnosi swoje kompetencje w zakresie obsługi klienta.

 

zakres obowiązków:

  • koordynowanie i obsługa zamówień, bieżące wsparcie klientów
  • pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie długofalowych relacji
  • reprezentowanie firmy na targach i konferencjach
  • przygotowywanie ofert, prowadzenie spotkań i kontakt telefoniczny z klientami


dodatkowe punkty za:

  • dwuletnie doświadczenie w pracy w firmie usługowej, produkcyjnej lub handlowej na stanowisku związanym z obsługą klienta lub/i sprzedażą
  • dobrą organizację pracy
  • nie masz bariery w rozmowach z ludźmi, potrafisz skutecznie prowadzić rozmowę z partnerem biznesowym
  • komunikatywna znajomość (poziom B2) języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • biegła znajomość Excela i Powerpointa 
  • pozytywne nastawienie do pracy i ludzi,
  • prawo jazdy kat.B

co dajemy w zamian?

  • wynagrodzenie w widełkach od 2600 netto do 3500 netto + prowizje za wyniki *
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • indywidualna ścieżka kariery
  • możliwość rozwoju w obszarze sprzedaży
  • ubezpieczenie grupowe


 * - poziom wynagrodzenia jest uzależniony od Twojego doświadczenia zawodowego, znajomości branży 
 

jak przebiega proces rekrutacji?

zgłoszenia zbieramy do 25 września.  W kolejnych dniach będziemy kontaktować się w celu umówienia pierwszego spotkania rekrutacyjnego. Skontaktujemy się ze wszsytkimi osobami, które wyślą do nas swoją aplikację. Do drugiego etapu przejdą tylko wybrane osoby. 

Proces onboardingu nowego pracownika chcemy rozpocząć najpóźniej 2 listopada.

 

swoje zgłoszenie wyślij na adres: praca@dotmedia.pl

 

Pamiętaj by Twoje zgłoszenie zawierało aktualną klauzulę CV 2021:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez dotMedia Tomasz Czelej Spółka Jawna z siedzibą w Kraśniku przy ulicy Przemysłowej 21, w celu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

Informujemy, że administratorem danych jest dotMedia Tomasz Czelej Spółka Jawna z siedzibą w Kraśniku przy ulicy Przemysłowej 21. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.



*Jeśli Twoje CV nie będzie zawierało aktualnej klauzuli nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować w celu umówienia rozmowy rekrutacyjnej.

powodzenia!