Zapraszam Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękując tym samym za Twój zapis.
Please enter a valid name and surname.
Please enter a valid email address

Projektowanie ekspozycji logotypu do biura

Jak sprawić by klient wchodzący do Twojego biura zatrzymał się i westchnął z zachwytu?
Przeczytajcie nasze case study.

Case study:Herbalife Nutrition

Zieleń i przyroda w biurze to widok zawsze pożądany – działa dobrze nie tylko na poziomie wizualnym, ale udowodniono również. że odpowiednia ilość kwiatów czy ogólnie "zieleni" podnosi satysfakcje z przebywania w miejscu, w którym pracujemy. Idąc dalej filozofią małych kroków poprawiając kilka elementów możemy dokonać dużej zmiany i realnie podnosić zadowolenie i motywację pracowników. Nie, żeby to było dla nas mniej istotne, ale do rzeczy… 

Historię o projektowaniu sposobu prezentacji logotypu opowiem Wam na przykładzie naszej ubiegłorocznej realizacji. Naszym zadaniem był branding nowego biura marki Herbalife Nutrition w Warszawie. 

Dlaczego chrobotek?

Z wywiadu, analizy oraz przede wszystkim z opasłego brand booka marki wiedzieliśmy, że dominującym kolorem w elementach oznakowania biura będzie zielony. Wiedzieliśmy, że nie ma mowy o elementach z tworzyw sztucznych. Jakby nie były efektowne to najbardziej reprezentacyjny logotyp - ten w recepcji musi robić wielkie wrażenie, musi współgrać z DNA marki, musi być spójny z tym co marka reprezentuje. Szukaliśmy więc materiałów nawiązujących fakturą i wyglądem do piękna przyrody.  

Do żywej zieleni zdecydowaliśmy doradzić klientowi logotyp wykonany z surowej wizualnie nierdzewnej stali. Te dwa przeciwieństwa w tym przypadku doskonale ze sobą korelują i tworzą efektowny obraz. Na pierwszy rzut oka może wydawać się, że to banalne, a sam element jest prosty do wykonania. Nic bardziej mylnego.
 

Waga

Napis nie może być ciężki by był łatwy do zamontowania. Powinien być pusty w środku tak by we wnętrzu liter można było umieścić przewody do oświetlenia. Te dwa istotne fakty sprawiają, że wykonanie takiego elementu nie jest proste.

 Logotyp na tyle przyciąga wzrok, że wiele osób widząc go po raz pierwszy podchodzi i przygląda mu się z bliska. Wykonanie musi być zatem wyjątkowo precyzyjne, a łączenie liter estetyczne. Dlatego każda litera to ręczna robota.

Oświetlenie

To kolejny niuans. Po pierwsze istotnym było dobranie temperatury i intensywności światła. Logo musi wyglądać dobrze na żywo, ale jako element wyróżniający się również na zdjęciach. W końcu to miejsce reprezentacyjne i prędzej czy później na jej tle będzie robionych wiele zdjęć, które finalnie znajdą się zapewne na Instagramie :) 

Logo umieszczone jest na dystansach by łuna światła rozchodziła się tak jak powinna i by stal nie niszczyła zielonego chrobotka. Mimo, że to nie jest żywa roślina to nie przepada za dotykaniem. Dzięki użycia światła ledowego, które nie generuje temperatury nie musieliśmy się martwić, że ten czynnik będzie niszczył chrobotka.

Klient jest dumny, my szalenie zadowolony z efektu, a Wam jak się podoba?
 

Na koniec, jak zwykle dla tych, którzy czytają do końca mała gratyfikacja. Mamy w tym miesiącu (marzec 2021) jeszcze dwie wolne i zupełnie darmowe konsultacje w obszarze brandingu biura. Wystarczy że do nas napiszecie albo wypełnicie formularz.