Zapraszam Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękując tym samym za Twój zapis.
Please enter a valid name and surname.
Please enter a valid email address

8 powodów, dla których warto rozważyć proces brandingu biura

Ciężko wyrwać mi się z tematu brandingu biur. Ten świat okazuje się coraz bardziej fascynujący. Dziś chcę przedstawić Wam osiem wniosków z lektury eksperckich publikacji. Zapraszam do lektury.

Projekt brandingu biura to nie tylko szybkie odmalowanie wnętrza i wstawienie kilku kwiatów. To proces, którego zadaniem jest wprowadzenie pozytywnych zmian w przestrzeni, który może zaskutkować poprawą produktywności, łatwości współpracy w zespołach, kreatywności, a finalnie również satysfakcji z pracy każdego z nas.

Jedna z maksym mówi, że to nie klient jest najważniejszy, a pracownik. To on wykonując swoją pracę w najlepszy możliwy sposób zadba o Twoich klientów tak jak tego oczekują. 
 

  • Odświeżona - czysta przestrzeń pracy może zwiększyć produktywność o 15% - to nie tylko polityka czystego biurka.  Nowy porządek wprowadzony w biurze wzmaga motywację.
  • 1/3 pracowników wstydzi się zapraszać swoich klientów do biura. Nasze biuro to również wizytówka. Nie bez powodu przed świętami zabieramy się za porządki, na wiosnę przycinamy krzewy i kosimy regularnie trawę w ogródku. 
  • Dla co czwartego pracownika wygląd miejsca pracy decyduje o satysfakcji z pracy.
  • Biuro dobrze zaprojektowane zapobiega poczuciu wyobcowania w miejscu pracy.
  • 97% pracowników uważa, że to jak wygląda jego przestrzeń pracy mówi o tym jak bardzo pracodawca szanuje i docenia pracownika.
  • Wnętrza zaprojektowane wysyłają przekaz - mówią o kulturze, historii i poziomie organizacji. 
  • Tylko co trzeci pracownik uważa, że miejsce w którym pracuje zostało zaaranżowane przez osobę która się na tym zna. Gdy boli Cię ząb - wybierasz się do stomatologa. Oczywiście gdy trzeba wbić w ścianę gwóźdź nie musisz dzwonić po ekipę remontową, ale warto zaufać specjalistom. Poświęcili czas na naukę i zapewne lubią swoją pracę - udzielą Ci rad, które będą miały realny wpływ na pracę Twoją i całego zespołu.
  • 65% pracowników uważa że pracowaliby efektywniej i skuteczniej gdyby pracowali w bardziej komfortowym miejscu. Czy trzeba dodawać coś więcej?

Jak my to robimy?

Wywiad i analiza to pierwszy etap. Definiujmy wspólnie zakres prac. 

Ask
about the product

Poznajemy Twoją organizację, przestrzeń biurową oraz wizję dotyczącą oczekiwanego rezultatu brandingu. 


Analizujemy Twoje materiały, rzuty biura, rozmawiamy o stylu i kolorach. Słuchamy i notujemy. Chcemy przygotować koncepcję, która podkreśli to,
co dla Ciebie jest ważne, np. elegancję, nowoczesność, loft lub design. Wyznaczamy Punkty Brandingowe, czyli miejsca, w których zestawimy Twoją markę z przestrzenią biura.

Nie ma znaczenia ile sal konferencyjnych posiadasz oraz w ilu pomieszczeniach chcesz by pojawiły się grafiki spójne z Twoją marką. Motywacyjne cytaty, a może litery przestrzenne lub fototapety? Nie martw się – to my jesteśmy od przygotowania pomysłów na Twoje nowe biuro!

Zwróć się do nas po darmową konsultację!