Dziś chcę opowiedzieć Wam jak bardzo warto jest być blisko natury. Udowodniono, że dzięki temu człowiek jest jakiś taki szczęśliwszy :)
Chodzi o biofilie - teorię naukowca Edwarda Wilsona z Harvardu. Według jego definicji człowiek nosi w sobie "potrzebę poczucia wspólnoty z innymi organizmami żywymi". Innymi słowy, że poczucie wspólnoty ze światem przyrody jest nam do prawidłowego rozwoju i szczęścia absolutnie niezbędne. Zainspirowani ostatnimi firmowymi wyjazdami w Tatry zdecydowaliśmy wykorzystać biofilię w naszej najnowszej brandingowej realizacji.
Do rzeczy!
Pierwszy akapit tego wpisu to wierny cytat z rozmowy z Panią Elą - z polskiego oddziału DHL. Łącząc biofilię z potrzebami stworzenia przyjaznej atmosfery w przestrzeniach socjalnych dla pracowników biur DHL wybraliśmy górskie krajobrazy. Efekt jest taki, że chętnie postawilibyśmy tam swoje biurka. Pani Ela też jest zadowolona, bo od momentu tego telefonu wykonaliśmy już branding trzech kolejnych obiektów biurowych DHL.
Więcej zdjęć z tej i innych realizacji zobaczycie TU .