Zapraszam Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękując tym samym za Twój zapis.
Bitte geben Sie einen gültigen Vor- und Nachnamen ein.
Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.

Jak wybrać drukarnie wielkoformatową?

Czego oczekiwać od profesjonalnego opiekuna klienta?

Co powinno być standardem w Twojej współpracy z drukarnią?

Odpowiedź znajdziesz poniżej.


Są firmy, z którymi pracuje się profesjonalnie, szybko i przyjemnie, jednak efekty nie zawsze są spektakularne. Są również takie, z którymi wszystko idzie jak po grudzie, ale współpraca przynosi sukces i wynagradza wszystkie napotkane po drodze „wyboje”.

Jak zatem wybrać drukarnię wielkoformatową do realizacji wspólnych projektów?

Jeśli już wiesz jakiej techniki druku (offset, typografia, fleksografia, sitodruk, tampodruk, druk, uv, solvent, latex) wymaga Twoja realizacja to sprawa robi się dość prosta.

Zapytaliśmy (Ania i Aneta - nasze dwie liderki w opiece klienta) klientów o czynniki, które decydują o zadowoleniu klientów ze współpracy z dotMedia.

Z odpowiedzi jakie dostaliśmy wyciągnęliśmy wnioski. Oto najważniejsze czynniki, które powinieneś wziąć pod uwagę rozpoczynając owocne partnerstwo biznesowe z drukarnią wielkoformatową.

 

Im więcej pytań tym lepiej!

To jak dobrze zostanie zrealizowane zlecenie zależy przede wszystkim od komunikacji – od tego jakimi informacjami się wymienimy. Dlatego jeśli już na początkowym etapie opiekun klienta zadaje Ci dużo pytań, to bardzo dobry znak.

Jakość pytań zadawanych pytań przez handlowca świadczy o jakości obsługi – jeśli pyta o detale takie jak dokładne miejsce i czas ekspozycji wydruków, to znaczy, że są to kwestie ważne dla Twojego finalnego zadowolenia. Zdarza się również, że klient nie znająć jak szeroki jest wachlarz możliwości drukarni, wybiera specyfikacje dla siebie niekorzystną. Przykład? Proszę bardzo. Naklejki mające swoją ekspozycje na kilkudniowych targach handlowych - pod dachem - nie wymagają laminatu z filtrem UV. 

Zatem jeśli pozwolisz opiekunowi klienta zrozumieć czego potrzebujesz to bądź otwarty na dobre rady od eksperta, który zajmuje się drukiem od lat :) Posiadając pełną wiedzę doradzi i przeprowadzi Cię przez każdy z etapów procesu „suchą nogą“.

 

Jeśli drukarnia gwarantuje Ci, że realizując razem projekty zawsze będziesz pracować z tą samą, oddelegowaną do obsługi Twojej firmy osobą tym lepiej. To ogromna oszczędność czasu i pewność tego, że za każdym razem Twoje zlecenia będą zrealizowane na tak samo wysokim poziomie.

                                                

Czy cena czyni cuda? Nie.

Warto zdać sobie sprawę, że gdy zamawiasz druk to nie płacisz jedynie za fizyczne wydrukowanie czegoś na nośniku/materiale. Płacisz za cały szereg profesjonalnych usług. Za pracę kilku osób, które dopilnują realizacji zgodnej z oczekiwaniami. To oprócz opiekuna klienta, studio graficzne, drukarz specjalista, dział konfekcji i finalnie spedycja.

 

Częstym przypadkiem z jakimi spotyka się nasz dział opieki klienta jest pytanie o duże różnice w wycenach. Klienci nie wiedzą z czego wynika różnica w wycenie i jak ją rozumieć. Zdarza się, że drukarnie wyceniają zlecenie na dwóch niewiele różniących się materiałach. Jednak nawet niewielka różnica w tym zakresie może decydować o tym czy wydruk finalny spełni Twoje oczekiwania czy też nie. Warto więc mieć pewność przy porównywaniu wycen, że liczby dotyczą dokładnie tego samego materiału, technologii i wszystkich innych zmiennych. Jak wiecie świat druku jest bardzo wielowymiarowy, a o sukcesie zazwyczaj decydują detale.

 

Punktualność? Poproszę!

 

Jeśli po pierwszych rozmowach wyczuwasz, że w drukarni mają bzika na punkcie punktualności, to znaczy, że jesteś w dobrych rękach... Dane słowo, podpis zobowiązuje do dotrzymywania zobowiązań.

By to sprawdzić możesz zapytać o parametr OTIF (On Time In Final). Jeśli jest wysoki to masz gwarancję terminu dostawy. Nasz OTIF za ostatnie pół roku wynosi 99,62%

 

Jak my to robimy? Szacujemy względny czas produkcji, datę dostarczenia i na tej podstawie  oznaczamy „zero-jedynkowo”, czy dostarczyliśmy na czas czy nie. Jeśli klient ma niewielki poślizg z dostarczeniem plików do druku, to bierzemy pod uwagę zadany wcześniej czas, choć staramy się dowieźć pomimo opóźnień.

Doradczość.

 

Każdy klient ma być zadowolony.

 

W cenie zlecenia powinieneś oczekiwać merytorycznego sprawdzania poprawności plików, możesz również poprosić o naniesienie poprawek lub poprosić drukarnię o przygotowanie plików do druku z przesłanych plików źródłowych.

 

60.000zł - tyle zaoszczędziliśmy dla naszych klientów w ostanim roku tylko dzięki naszej uważności, zwracaniu uwagi na szczegóły. Nice?

Enjoy your work! To nasze hasło, które jest dotMediowym drogowskazem. Dlatego nawet jeśli skierujesz do nas zapytanie, które wykracza poza nasz core, pomożemy Ci i przekazując kontakt do rekomendowanego przez nas wykonawcy.

 

Nie kupuj kota w worku!

 

W cenie zlecenia powinieneś dostać możliwość wydruku jednego próbnego egzemplarza grafiki i sprawdzić czy materiał, kolorystyka, jakość wydruku spełnia Twoje oczekiwania

 

Potrzebujesz wydruk na CITO? ASAP jest dla Ciebie ważne? Tryb Express jest dla Ciebie rozwiązaniem. Dzięki temu możesz przyśpieszyć maksymalnie realizację swojego zamówienia.

                                                                                              

Wszystkie aspekty, o których piszę powyżej w naszej drukarni są standardem. 

Jeśli chcesz sprawdzić jak profesjonalnie działamy - wyślij do nas zapytanie i rozpocznij współpracę na lata.





Tymoteusz Kubik
Anna Czelej
Aneta Żołopa



 

Czy ten tekst był dla Ciebie wartościowy?

Jeśli tak to ma koniec zaproszę Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękujac tym samym za Twój zapis.  Jak to zrobić? Poniżej znajdziesz przycisk.

 

A jeśli wystarczy Ci nasz blog to zafollowuj nas w social mediach - tam szybko informujemy o nowych treściach na blogu.

 

FB lub LinkedIn

 

Dziękuję za Twoją uwagę.

Czytałeś inne treści z bloga drukarnia i marketing?

Weiterlesen

Erfahre mehr über unsere Produkte

kunden Service

Öffnungszeiten

Montag - Freitag 8.00 - 16.00

Heute arbeiten wir noch durch

schreiben

Bitte geben Sie einen gültigen Vor- und Nachnamen ein.
Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Proszę podać poprawny numer telefonu.
Wiadomość nie może być pusta