1. Co cenią teraz pracownicy?
Po raz pierwszy w historii badań pracownicy zaczęli cenić elastyczność modelu pracy ponad wysokość wynagrodzenia - 72% do 69%. Jeśli więc macie ambicie być przedsiębiorstwem nowoczesnym i odpowiadającym na najważniejsze potrzeby pracowników w erze post-pandemicznej ten artykuł musicie przeczytać.
2. Reklama B2B na Facebooku nie ma sensu?
To jeden z bardziej popularnych mitów krążących wśród osób z kadry kierowniczej w kraju. Artur Jabłoński - jeden z krajowych ekspertów of Facebookowych adsów wyjaśnia czy warto i dlaczego warto.
4. 10 najlepszych POS-ów wg LinkedIn
Robert Sieńko to spec od POS-ów jakich mało w naszym kraju. Zobaczcie jego podsumowanie 10 najlepszych POS-ów wg LinkedIn. A dlaczego podsumowanie jest wartościowe? Oddam głos autorowi:
„Nie jest ten ranking wynikiem mojego „widzimisię” tylko podsumowaniem ocen braci marketingowej zebranej na największym na świecie biznesowym portalu społecznościowym”
5. 21 x WOW
Macie czas żeby 21 razy powiedzieć WOW i zastanowić się nad projektami marketingowymi wychodzącymi spod rąk Waszych grafików. Przeczytajcie, a później wyślijcie to do działu graficznego.
6. Ekologia w firmach?
Niedawno przypadał kolejny dzień ziemi. Dla mnie wprowadzanie w firmie polityki pro-ekologicznej jest dowodem na wysoki poziom organizacji i szerokie horyzonty kadry zarządzającej. Czy wkrótce i dotMedia będzie mogłą się pochwalić swoimi krokami w tym kierunku? Śledźcie nas na bieżąco.
LINK I - Jakie firmy w Polsce są eko?
LINK II - Dlaczego firmy powinny dbać o środowisko?
LINK III - Pięć strategii na wprowadzenie oszczędności wody w przedsiębiorstwie
7. Czy dobrze zaprojektowane i obrandowane biuro może pomóc zatrudniać Ci najlepszych z branży?
Ten czynnik odgrywa coraz istotniejszą rolę zarówno w rekrutacji nowych jak i dbanie o satysfakcje z pracy Waszego obecnego zespołu.
8. MIRO
Na koniec chcę Wam polecić jedno z moich ulubionych narzędzi – to Miro – software online służący do współpracy w zespołach i między zespołami. Mapy myśli, przepływy, procesy? Wszystko w sposób bardzo estetyczny prosty i łatwy.
LINK
Na koniec zaproszę Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękujac tym samym za Twój zapis. Jak to zrobić? Poniżej znajdziesz przycisk.
A jeśli wystarczy Ci nasz blog to zafollowuj nas w social mediach - tam szybko informujemy o nowych treściach na blogu.
Dziękuję za Twoją uwagę.