Zapraszam Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękując tym samym za Twój zapis.
Proszę podać poprawne imię i nazwisko.
Proszę podać poprawny adres e-mail.

Jak poprawic skuteczność kampanii marketingowych?

 

Gdy w 2021 roku myślimy o marketingu to pierwsza rzecz, która przychodzi do głowy to digital. Reklamy wyświetlane na wszystkich ekranach w zasięgu wzroku. Tych dużych i małych, z którymi rozstajemy się praktycznie tylko przed snem.

Drukowany – ten pierwotny - marketing w ogólnej świadomości przeszedł do lamusa. Czy słusznie? 

Jak pokazują badania odbiorcy darzą coraz mniejszym zaufaniem reklamy wyświetlane w internecie natomiast zyskują w ich oczach te, z którymi stykają się w różnych mediach i miejscach. Rzut okiem na banner, oklejony folią autobus, wyklejoną pięknie witrynę uwiarygadnia kampanie, którymi docieramy do odbiorców w sieci.

Dodatkowo - odbiorcy poświęcają więcej czasu i uwagi by poznać szczegóły oferty prezentowanej w drukowanej formie. 

Jedna z niezaprzeczalnych przewag drukowanych kampanii jest fakt, że nie rywalizują z dziesiątkami innych kreacji reklamowych, które wyświetlą się w tym samym miejscu za parę sekund. Raz wydrukowany i umieszczony w miejscu docelowym materiał marketingowy pracuje na siebie caly czas. 

Oto 5 sposobów na skuteczniejsze kampanie marketingowe:

 

- zadbaj o komplementarność – docieraj do klientów nie tylko w internecie, ale również w przestrzeni – np. wykorzystując naklejki podłogowe i inne nietypowe potencjalne nośniki Twojej reklamy – jakie? zapytaj doradcę z drukarni - napewno doradzi 

 

- zadbaj o odpowiednią dystrubucję i miejsce ekspozycji, najlepiej zaprojektowana reklama nie zadziała jeśli pokażemy ją osobom spoza grupy docelowej, może dobrym pomysłem jest ekspozycja Twoich materiałów marketingowych w miejscu, gdzie użytkownicy kupują komplementarny produkt albo korzystają z komplementarnej uslugi? Przemyśl tą kwest.

- stare dobre bannery  klasyka gatunku? Myślicie, że dlaczego najwięksi gracze na rynku wykupują duże powierzchnie reklamowe? Zapewne dlatego, że znają wartość takiej inwestycji i jak duży poziom zwrotu z inwestycji przynosi. 
 

- wykorzystaj możliwości jakie niosą branżowe wydarzenia czy targi – to najlepsze miejsce do przedstawienie swojego produktu lub usługi grupie docelowej – targi są do tego stworzone – nie ma lepszego miejsca – odwiedzający przychodzą tam po to by poznać nowe produkty, a Wy macie nowe produkty – czy istnieją lepsze okoliczności? 

- czas gra na Twoją korzyść – w kampaniach digitalowych płacisz za ułamki sekund wyświetleń Twojej reklamy w gąszczu innych reklam, czy tak samo jest przestrzeni offline? Okej kampanie drukowane rzadko mają możliwość przyprowadzania klienta w parę chwil i czasem trzeba na niego poczekać, jednak po jednorazowym opłaceniu druku (czasem też miejsca ekspozycji) twoje materialy marketingowe pracują na Ciebie caly czas;

 

A teraz wyobraź sobie, że Twoja kampania marketingowa dzięki tym kilku bardzo prostym poradom będzie o kilka procent skuteczniejsza. Potrafisz z tego zrezygnować?  

Jak wykorzystać druk w Twoim marketingu?

Chętnie porozmawiam z Tobą o wszystkich możliwościach jakie nowoczesna drukarnia niesie nowoczesnemu działu marketingu. Mam za sobą blisko dziesięć lat działania w obszarze kampanii online i dwa lata doświadczenia w łączeniu tych dwóch światów.

A zespół z którym pracuję drukuje kampanie dla największych agencji w tym kraju od blisko piętnastu lat. 

Porozmawiamy?

 

 

Czy ten tekst był dla Ciebie wartościowy?

Jeśli tak to ma koniec zaproszę Cię do subskrypcji naszego newslettera. Wysyłając go nie nadużywamy Twojego zaufania i nie bombardujemy niedopracowanymi treściami. Przykładamy się do swojej roboty, dziękujac tym samym za Twój zapis.  Jak to zrobić? Poniżej znajdziesz przycisk.

 

A jeśli wystarczy Ci nasz blog to zafollowuj nas w social mediach - tam szybko informujemy o nowych treściach na blogu.

 

FB lub LinkedIn

 

Dziękuję za Twoją uwagę.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.