Ciężko wyrwać mi się z tematu brandingu biur. Ten świat okazuje się coraz bardziej fascynujący. Dziś chcę przedstawić Wam osiem wniosków z lektury eksperckich publikacji. Zapraszam do lektury.
Projekt brandingu biura to nie tylko szybkie odmalowanie wnętrza i wstawienie kilku kwiatów. To proces, którego zadaniem jest wprowadzenie pozytywnych zmian w przestrzeni, który może zaskutkować poprawą produktywności, łatwości współpracy w zespołach, kreatywności, a finalnie również satysfakcji z pracy każdego z nas.
Jedna z maksym mówi, że to nie klient jest najważniejszy, a pracownik. To on wykonując swoją pracę w najlepszy możliwy sposób zadba o Twoich klientów tak jak tego oczekują.
Wywiad i analiza to pierwszy etap. Definiujmy wspólnie zakres prac.
Poznajemy Twoją organizację, przestrzeń biurową oraz wizję dotyczącą oczekiwanego rezultatu brandingu.
Analizujemy Twoje materiały, rzuty biura, rozmawiamy o stylu i kolorach. Słuchamy i notujemy. Chcemy przygotować koncepcję, która podkreśli to,
co dla Ciebie jest ważne, np. elegancję, nowoczesność, loft lub design. Wyznaczamy Punkty Brandingowe, czyli miejsca, w których zestawimy Twoją markę z przestrzenią biura.
Nie ma znaczenia ile sal konferencyjnych posiadasz oraz w ilu pomieszczeniach chcesz by pojawiły się grafiki spójne z Twoją marką. Motywacyjne cytaty, a może litery przestrzenne lub fototapety? Nie martw się – to my jesteśmy od przygotowania pomysłów na Twoje nowe biuro!
Zwróć się do nas po darmową konsultację!